חדשות בארץ

אחותו של מוטי בן שבת ז"ל: "עזרו לנו למצוא את הכיפה והציצית שלו. זה חשוב לנו"

"תשתפו בכל הקבוצות והפורומים שלנו בעיר. בזמן שאחי האהוב נסחף, הסריג הציצית, כיפה ונעל אחת נעלמו. אולי מישהו ראה, מצא. בגעתון כשהכל יבש, בחוף הים... זה נורא חשוב לנו. אנחנו רוצים את הכיפה והציצית"

אא

בפוסט מרגש במיוחד שפרסמה אחותו של מוטי בן שבת ז"ל, שטבע לאחר שהצליח להציל משפחה שנלכדה ברכב בשיטפונות בנהריה - קוראת האחות לציבור לעזור בחיפושים אחר הכיפה והציצית של מוטי, שנעלמו כשטבע למוות. 

מוטי ז"ל הוכתר כגיבור של נהריה כשירד מביתו במטרה להציל משפחה שנלכדה ברכבה בשיטפונות, ושילם על כך בחייו. "אני מתחננת", כתבה אחותו קטי מזרחי בעמוד הפייסבוק שלה. "תשתפו בכל הקבוצות והפורומים שלנו בעיר. בזמן שאחי האהוב נסחף, הסריג הציצית, כיפה ונעל אחת נעלמו. אולי מישהו ראה, מצא. בגעתון כשהכל יבש, בחוף הים... זה נורא חשוב לנו. אנחנו רוצים את הכיפה והציצית".

דימה בן ה-34 ממעלות, שאותו ניסה בן שבת להציל, סיפר כי הגיע להלוויתו של הגיבור שהציל את חייו, "כדי לכבד ולהגיד תודה. אין לי כל כך מילים", אמר. 

 

"להתחיל את היום בשיעור על מוטי בן שבת זצ"ל"

לחדשות 13 סיפר דימה כי מים חדרו לאוטו שלו, והכל קרה כל כך מהר. "התחלנו לבלוע מים, וראיתי שאנשים קפצו להציל אותנו. מוטי ניסה לתפוס את האוטו שלא ייסחף, ניסה להחזיק אותו. אולי הוא פחד שהאוטו יתהפך. בסוף יצאנו מהתא מטען של האוטו, מהשמשה האחורית אחרי ששברתי אותה עם הראש. רעדתי כשהוציאו אותנו, ואז אחד הגברים שם התחיל לזעוק 'הבן שלי, הבן שלי'.  אז התחלתי להבין שמישהו נעלם".

מיד לאחר דבר גבורתו החלו לצוץ ברשתות החברתיות פוסטים מחזקים בזה אחר זה, כדוגמת הפוסט הזה שכתב אריה אקרמן. "לו הייתי שר החינוך, הייתי מורה לכל המורים להתחיל את היום בשיעור על מוטי בן שבת זצ"ל, שקפץ למים בלי לשאול אותם אם הם ימניים, שמאלנים, בעד או נגד ביבי. חילוניים? דתיים? ספרדיים? מזרחיים? אבל אני לא שר החינוך של מדינת ישראל, אז בהסעת הבוקר סיפרתי לאלו שאני אמון על חינוכם, על הצדיק הזה ועל רס"ן רועי קליין שקפץ  על רימון כדי להציל את חייליו, והותיר אלמנה ושני יתומים. ועל גבורה. 'אבא, היית קופץ למים אם היית שם?', שאולי שליו שהיום חוגג 7. 'אני מניח שכן', עניתי. 'אני מניח שכולם'".

"'אבל אני לא רוצה שתמות אבא'", אמר הבן, ואביו המשיך וכתב: "אלו לא המים שהרגו אותו, נגזר עליו למות אתמול. פשוט נתנו לו הזדמנות לחיות חיי נצח, והוא לקח אותה בשתי ידיו. איפשרו לו לעשות תיקון ומעשה גדול לפני שהוא הולך. הוא יכל למות אתמול משפעת, מדום לב, מתאונת דרכים - אבל הוא בחר לחיות לנצח, כי 'צדיקים במיתתם נקראים חיים'. יהי זכרו ברוך", סיכם. 

תגיות:שיטפונותקידוש השםמוטי בן שבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה