חדשות בארץ

גפני: ליברמן מתנהג כמו ’שריף’, אסור לבחור בו לכנסת

יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, מתח ביקורת נוקבת על יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על רקע מתקפתו על הרב הראשי, הרב יצחק יוסף: "הוא עושה נזקים, אסור להכניס אותו לקואליציה כדי שלא יפציץ במקרה את סכר אסואן"

גפני (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גפני (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני (דגל התורה), תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. "במשך עשרות שנים במערכת הציבורית האיש הזה לא עשה כלום, רק נזקים ורק דיבורים", אמר בריאיון לישי שנרב בגלי צה"ל. "אפשר לחשוב שהוא 'שריף', אסור להכניס אותו לקואליציה".

גפני הגיב על דבריו של ליברמן, שטען אמש כי חברי הכנסת החרדים מקיימים בחודש האחרון שיחות רבות עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, וכי לא תהיה להם בעיה להיכנס לקואליציה עם כחול לבן: "פעם אחר פעם אמרתי שאנחנו הולכים עם נתניהו. אני חוזר ואומר זאת גם עכשיו: אנחנו הולכים עם נתניהו. אני מדבר עם אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית, זה טבעי, אבל לא רלוונטי. אנחנו לא הולכים לקואליציה עם בני גנץ".

"אני מקנא בליברמן. מספיק שהוא אומר שקרים, שטויות ומלים שאין מאחוריהן כלום – והוא מקבל כותרות ראשיות על כל נושא", הוסיף גפני. בהתייחסו למתקפה של ליברמן נגד הרב הראשי, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, אמר יו"ר דגל התורה: "הוא מעז לדבר נגדו, להדיח אותו. הוא כבר בוחר רבנים ראשיים חדשים, כאילו הוא מחליט במדינה על כל דבר. אפשר לחשוב שמדובר על איזה 'שריף', שיחליט מי יהיה ראש הממשלה, הממשלה, הרב הראשי, הרמטכ"ל".

"במשך עשרות שנים שהוא נמצא במערכת הציבורית, הוא לא הזיז מילימטר", הצהיר גפני. "הוא לא קבע כלום. כל האמירות האלו הן אמירות סרק, שאין להן שום ערך".

"אני לא מבין את התקשורת, למה נותנים לו את הבמה. הוא עושה נזקים, בגללו אנחנו הולכים עכשיו לבחירות פעם שלישית. אבל נזק יכול לעשות גם ילד קטן, והוא עושה נזקים שעולים לכולנו הרבה כסף וממוטטים את המערכת הכלכלית במדינה, שלא לדבר על נושאים רבים נוספים".

"הוא פסול, אסור להכניס אותו לקואליציה. לפי דעתי, אסור לו להיבחר לכנסת, כדי שלא ילך במקרה להפציץ את סכר אסואן או להרוג את הנייה בתוך 48 שעות", אמר גפני בציניות. "הוא דיבר אז שטויות – והוא מדבר גם עכשיו".

בהתייחסו לסוגיית חסינותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הביע גפני את התנגדותו לדרישתם של כחול לבן וליברמן לקיים את הדיון בחסינות עוד לפני הבחירות: "הדיון אמור להיות דיון מקצועי, כמעין גוף שיפוטי. אנחנו נמצאים ערב בחירות, והדיון לא יהיה כזה, כי הכל הפך להיות פוליטי לחלוטין. הקמת ועדת כנסת עכשיו כדי להסיר חסינות ראש ממשלה – מקצועית, זה לא נכון".

תגיות:משה גפניאביגדור ליברמןחסינותבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה