חדשות יהדות

הוכחה עובדתית לצדקתו של הרב יצחק יוסף: אלו נתוני הלמ"ס המעודכנים

נתונים כואבים שפרסם הלמ"ס מוכיחים את צדקת דבריו של הרב הראשי, הרב יצחק יוסף: בישראל חיים מאות אלפי עולים שאינם יהודים

  • י"א טבת התש"פ
הרב יצחק יוסף (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)הרב יצחק יוסף (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה בשבוע שעבר, עם סוף שנת 2019 למניינם, את מנין הנפשות החיות כיום בישראל, בסיווג לפי דת, לאום ומוצא.

עיון בנתונים שפורסמו, על ידי גוף נטול אינטרסים שאינו פוליטי, מוכיח את צדקתו של הראשל"צ בדבריו הכואבים, שאמר כי בארץ הקודש חיים "עשרות אלפי ואולי מאות אלפי עולים גויים".

על פי נתוני הלמ"ס, נכון לסוף שנת 2019, בישראל חיים 448 אלף עולים וצאצאיהם – שאינם יהודים. מדובר ב"לא יהודים שאינם ערבים". עוד עולה מהנתונים כי כ-340,000 מתוכם הינם בעלי זכות הצבעה. כיוון שאחוז הצבעה בבחירות האחרונות בחודש אלול תשע"ט עמד על 69%, נראה כי מתוך 340,000 ה"לא יהודים שאינם ערבים", הצביעו בפועל 235,000. חשבון פשוט מעלה כי מדובר על 6 מנדטים וחצי.

כזכור, אמש פרסם אתר ynet סרטון, בו נראה שהרב הראשי לישראל, הראשל"צ הרב יצחק יוסף, אומר כי "מאות-אלפים או עשרות-אלפים של גויים באו לארץ בגלל חוק מיהו יהודי. יש כאן הרבה-הרבה גויים, חלק מהם קומוניסטים, עוינים את הדת, שונאי דת. הם לא יהודים בכלל, גויים. אחר כך מצביעים למפלגות שמסיתים נגד הדת".

מספר שעות לאחר מכן פרסם הרב הראשי סרטון הבהרה, בו לא התנצל על דבריו, אלא טען שהם סולפו באופן בוטה על ידי גורמים פוליטיים עוינים. בסרטון שהופץ, אמר הרב כי "יש שני סוגי עליות מברית המועצות. ישנה העלייה המבורכת של מאות אלפי יהודים שמסרו את הנפש שלהם בברית המועצות, הם ואבותיהם וכל אותם אסירי ציון, שברוך ה' זכינו ועלו פה לארץ ישראל ואנחנו מקבלים אותם באהבה ובחיבה רבה.

"אבל ישנה עוד עלייה נוספת, לא נתכחש לכך, עלייה של אותם של אינם יהודים, לא רק שאינם יהודים - מי שלא יהודי צריך לכבד אותו ולאהוב אותו, חביב בן אדם שנברא בצלם, אלא ישנם כאלו שאינם יהודים ואפילו מפתחים שנאה כלפי היהדות, כלפי כל דבר שבקדושה, עליהם אנחנו דיברנו שהעלו כמה כאלו לצערנו הרב, וגרמו לכל מיני הסתה נוראה כנגד היהדות".

הרב יצחק יוסף הוא הראשון לציון, הרב הראשי הספרדי לישראל, ונשיא מועצת הרבנות הראשית. הרב יוסף הוא תלמיד חכם גדול וגאון בתורה, מחבר סדרת ספרי ההלכה "ילקוט יוסף", על פי פסקי אביו הגדול, הרב עובדיה יוסף זצ"ל. היזהרו בגחלתם של תלמידי חכמים.

תגיות:הראשון לציוןהרב יצחק יוסףהסתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה