סיפורים אישיים

גידול סרטני בראש - ומה שעשה הילד המתוק הזה יטלטל גם אתכם

"שמעון יהודה, אני מברך אותך שתעשה 'סיום' על כל הטיפולים והניתוחים, ותזכה לסיים בעצמך את כל הש"ס". ים של דמעות נשפך, ומאה אלף זעקו 'אמן'

  • י' טבת התש"פ
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מעמד סיום הש"ס  המרכזי בארצות הברית, שנערך על ידי 'אגודת ישראל', באצטדיון הבייסבול הענק 'מט־לייף' בניו גרז'י, היה אירוע שאמריקה לא ראתה כמוהו מזה שנים רבות. במעמד השתתפו כמאה אלף איש, בראשות גדולי התורה והחסידות, אדמו"רים, ראשי ישיבות ורבנים.

הרב ליש, מנחה הערב ריגש את רבבות המשתתפים כאשר סיפר את סיפורו של שמעון יהודה, בן ה-10 החולה מזה 3 שנים במחלת הסרטן.

"שמעון יהודה בן רבקה גיטל הוא ילד מתוק בן 10 שלומד בת"ת 'בית התורה', בלייקווד שבניו ג'רזי", סיפר הרב ליש. "לפני 3 שנים, בהיותו בן 7, אובחן כסובל מגידול סרטני במוחו. המצב היה כה קשה, שהרופאים אמרו שאין טעם לטפל. אביו של הילד ניגש לבקש את ברכתו של הרב חיים קנייבסקי, שהשיב לו ללמוד עם הבן מסכת גמרא בזמנם הפנוי, ובסיום לימוד המסכת לערוך סיום".

"בשנים האחרונות עבר שמעון יהודה ניתוחים וטיפולים רבים, אך מעולם לא ויתר על הלימוד היומי במסכת ברכות - גם בזמנים הקשים ביותר. לפני 5 שבועות עבר שמעון יהודה לפלורידה לצורך הליך רפואי סבוך. 3 ימים לפני הטיסה, זכה שמעון יהודה לסיים את מסכת ברכות וחגג זאת בשמחה גדולה.

מאה אלף איש מחו דמעה. מעמד סיום הש"ס בארצות הברית:

"זה לא עוד סיום. זה סיום של מסכת שנלמדה במסירות נפש. כל פמליא של מעלה אמרה: כמה נפלאים עמך ישראל. שמעון יהודה ברוצקי הוא כאן איתנו היום, אנא הצטרפו אלי במחיאות כפיים לשמעון יהודה!", קרא הרב ליש והאולם נרעד מקול מחיאות הכפיים של מאה אלף המשתתפים.

"שמעון יהודה, אתה מקור של חיזוק עבור כולנו", נשנק הרב ליש מדמעות התרגשות. "במעמד זה של שמחת התורה על ידי כלל ישראל, ברצוני לברך אותך שתעשה 'סיום' על כל הטיפולים והניתוחים, ותזכה לסיים בעצמך את כל הש"ס". מאה אלף הנוכחים זעקו 'אמן' ולא הצליחו לעצור את דמעותיהם.

אנא, התחזקו והרבו בלימוד התורה לרפואת שמעון יהודה בן רבקה גיטל בתוך שאר חולי ישראל.

רוצים להתחיל ללמוד את הדף היומי, ולא יודעים מאיפה להתחיל ועם מי ללמוד? חייגו למחלקת ייעוץ והכוונה בהידברות, 073-2221230

תגיות:רפואה שלמהסרטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה