חדשות בארץ

שאשא ביטון חוזרת מהתפטרותה: תמשיך לכהן כשרת השיכון עד סופ"ש

ההודעה על משיכת ההתפטרות נעוצה בעובדה כי במידה ששאשא-ביטון לא הייתה עושה כן, התפטרותה הייתה נכנסת לתוקף מחר, וכך היה מועבר תיק השיכון לראש הממשלה בנימין נתניהו, שהתפטר בשבוע שעבר מכל התיקים שהחזיק, בשל ההחלטה על העמדתו לדין פלילי

שאשא-ביטון (צילום: פלאש 90)שאשא-ביטון (צילום: פלאש 90)
אא

יממה לאחר ההודעה על מינויה לשרת העבודה והרווחה, הודיעה הערב (שני) שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון כי היא מושכת את התפטרותה, ותתפטר בשנית בסוף השבוע. "השרה חזרה בה מהתפטרותה מן הממשלה ולפיכך תמשיך לכהן כשרת הבינוי והשיכון", נכתב בהודעה לחברי הממשלה, אחרי שקודם לכן היא אמורה הייתה להעביר את משרדה לידי ח"כ איציק כהן מש"ס.

ההודעה על משיכת ההתפטרות נעוצה בעובדה כי במידה ששאשא-ביטון לא הייתה עושה כן, התפטרותה הייתה נכנסת לתוקף מחר, וכך היה מועבר תיק השיכון לראש הממשלה בנימין נתניהו, שהתפטר בשבוע שעבר מכל התיקים שהחזיק, בשל ההחלטה על העמדתו לדין פלילי.

אתמול אמרה שאשא-ביטון כי היא "עוזבת את משרד השיכון שהיה לי בית", וכי היא "גאה על הזכות שניתנה לי על ידי משה כחלון לטפל לצדו בסוגיות ליבה: דיור ציבורי, מחיר למשתכן, התחדשות עירונית, ביטול תמ"א 38 והסכם המדף. אני מודה לראש הממשלה נתניהו על האמון שנתן בי. פניי למשרד הרווחה בו אמשיך לקדם ולפעול למענכם".

חוטובליחוטובלי

אתמול החליט ראש הממשלה למנות לתפקיד שר החקלאות את חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד), החשוד בלקיחת שוחד ב-12 פרשות שונות, במסגרתן העביר לו מקורבו מאות אלפי שקלים במזומן.

בנוסף, נתניהו הודיע על מינויו של סגן השר יצחק כהן לשר השיכון, במקומה של שאשא-ביטון שמונתה לשרת הרווחה. גם סגנית השר ציפי חוטובלי (הליכוד) שודרגה לשרת התפוצות. ריאיון שהעניקה חוטובלי לפני כשנתיים לרשת i24news עורר סערה-רבתי ברחבי העולם היהודי, כאשר הכריזה כי רוב יהדות ארה"ב איננה מבינה את ישראל משום שהם "מעולם לא שלחו את ילדיהם להילחם עבור ארצם". לפי שרת התפוצות הנכנסת, "רובם חיים חיים נוחים למדי. הם לא מרגישים איך זה להיות תחת התקפת טילים, ואני חושבת שחלק מזה זה לחוות את הדברים שישראל מתמודדת אתם באופן יומיומי". עוד טענה חוטובלי כי רחבת התפילה בכותל המערבי ריקה בדרך כלל, מאחר "שרוב הזמן האנשים האלה בכלל לא מעוניינים לבוא לכותל". ראש הממשלה מיהר אז להתנער מדבריה ובהמשך אף כינה אותם פוגעניים.

תגיות:יפעת שאשא ביטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה