חדשות בעולם

ספרד: שדרנית התפטרה בשידור חי - כי חשבה שזכתה בסכום אגדי בלוטו

פאדיחות בשידור חי: שדרנית ספרדייה בשם נטליה אסקורדו התפטרה מעבודתה בערוץ RTVE לעיניהם של מיליוני צופים בשידור החי, לאחר שחשבה כי זכתה בפרס של 4 מיליון יורו בלוטו

אא

פאדיחות בשידור חי: שדרנית ספרדייה בשם נטליה אסקורדו התפטרה מעבודתה בערוץ RTVE לעיניהם של מיליוני צופים בשידור החי, לאחר שחשבה כי זכתה בפרס של 4 מיליון יורו בלוטו. 

השדרנית עסקה בסיקור של הגרלת הלוטו הלאומית בזמן שגילתה כי הכרטיס שלה נמצא בין הכרטיסים הזוכים. באולפן נראתה השדרנית כשהיא מודיעה למעסיקיה כי היא מתפטרת מהעבודה, ואנשים שונים מסביבה צוהלים ומוחאים כפיים. אסקורדו חשבה כי הכרטיס שלה זכה במקום הראשון, וקפצה באולפן בהתלהבות והודיעה כי אין בכוונתה להגיע מחר לעבודה. 

"אני מצטערת שמה שיזכרו ממני זה רק את האירוע הזה"

אלא שחוסר המקצועיות שלה התברר כבלתי מוצדק: זמן קצר לאחר השידור גילתה השדרנית כי לא די בכך שכרטיסה לא זכה במקום הראשון, היא כלל לא זכתה בסכום גבוה כמו שציפתה, אלא ב-5000 יורו. כשהבינה כי איבדה את המקצועיות שלה לעיני מיליוני צופים, הביעה אסקורדו את התנצלותה, בצורה של תנועה הנועלת את פיה .

"אני עיתונאית רצינית במשך 25 שנה, והיו לי הישגים רבים בתחום. אני אוהבת אותו מאוד, ותמיד דיווחתי על דברים מתוך מצפון נקי. אני מצטערת שמה שיזכרו ממני זה רק את האירוע הזה של הקפיצה בתחרות הלוטו", הסבירה אסקורדו לתקשורת. 

את דבריה סיכמה השדרנית בכך שהיא לוקחת חופשה כדי לנוח ולחשוב על הבאות. 

תגיות:פיטוריןשידור חי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה