חדשות בארץ

נשק במגזר הערבי: בעודו במעצר בית – המועמד לראשות המועצה ניסה לסחור בנשק

לפי כתב האישום, המתמודד לשעבר לראשות המועצה קיים שיחות עם מספר סוחרי נשק מהגדה המערבית, איתם קידם עסקאות נשק. במשטרה בלשו אחר הנאשם, שהואשם פעם נוספת במעשים דומים והושם בשל כך במעצר בית, במהלכו נחשפו עבירות אלה. עם זאת, פרקליטו הדגיש כי כוחות הביטחון עדיין במצוד אחר החשוד המרכזי בפרשה שטרם נלכד: "מי שהכין את העסקה מי שביצע את העסקה אלה אנשים שלא עצורים בכלל ואני לא מבין על מה הוגש כתב אישום בשעה שמי שביצע את העסקה לא עצור"

(ארכיון: פלאש 90)(ארכיון: פלאש 90)
אא

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד חבר לשעבר במועצה מקומית בצפון, שאף התמודד פעמיים על תפקיד ראש המועצה, בגין מעורבות בניסיון סחר בנשק לפחות בשלוש הזדמנויות. כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוא חלק מחקירת פרשת סחר בנשק, במסגרתה הוגשו כתבי אישום גם נגד שלושה אחרים, תושבי המשולש והצפון.

לפי הפרקליטות, המתמודד לשעבר לראשות המועצה קיים שיחות עם מספר סוחרי נשק מהגדה המערבית, איתם קידם עסקאות נשק. במשטרה, שם נטען כי מרבית עסקאות הנשק נרקמות בגדה המערבית, בלשו אחר הנאשם, שהואשם פעם נוספת במעשים דומים והושם בשל כך במעצר בית, במהלכו נחשפו עבירות אלה.

בתום הדיון היום אמר סנגורו של הנאשם, עו"ד באסל פלאח, כי "האישומים מאוד חמורים, אבל השאלה היא על מה הם מבוססים. ממה שידוע לנו מדובר על עדות והקלטות שאף אחד לא מבין מהם אם באמת מדובר בנשק או לא". לדבריו, "לא הבנו מה הכוונה ב'ניסיון' – או שבוצעה עסקה או שלא בוצעה".

עם זאת, הפרקליט הדגיש כי כוחות הביטחון עדיין במצוד אחר החשוד המרכזי בפרשה שטרם נלכד. "מי שהכין את העסקה מי שביצע את העסקה אלה אנשים שלא עצורים בכלל ואני לא מבין על מה הוגש כתב אישום בשעה שמי שביצע את העסקה לא עצור", הוסיף פלאח.

תגיות:סחר בנשקערביי ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה