חדשות בארץ

חשד לנסיון פיגוע דקירה בגוש עציון; המחבל נוטרל

על פי החשד, המחבל ירד ממונית עם סכין שלופה, אז התקרב לעברו לוחם גבעתי שחתר למגע והביא לפציעה ברגלו. בעקבות האירוע, הצומת נחסם לתנועה

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

פיגוע דקירה סוכל היום (חמישי) בצומת גווש עציון, כאשר פלסטיני כבן 16 ניסה על פי החשד לדקור חיילים בטרמפיאדה הפונה לכיוון קריית ארבע. המחבל נורה, ואיש מלבדו לא נפגע.

על פי החשד, המחבל ירד ממונית עם סכין שלופה, אז התקרב לעברו לוחם גבעתי שחתר למגע והביא לפציעה ברגלו. בעקבות האירוע, הצומת נחסם לתנועה. "לפני זמן קצר סוכל ניסיון פיגוע דקירה בצומת הגוש שבמרחב החטיבה המרחבית 'עציון'", נמסר מדובר צה"ל. "המחבל נוטרל. אין נפגעים".

באוגוסט נפצעו נער בן 17 ואחותו בת 19 בפיגוע דריסה בכביש 60, סמוך ליישוב אלעזר בגוש עציון. המחבל, שנהג ברכב עם לוחיות רישוי ישראליות, סטה לעבר תחנת אוטובוס בה עמדו השניים ודרס אותם. שוטר המשרת במרחב חברון, שסיים את המשמרת והיה בדרכו לביתו, הבחין ברכב שנוסע במהירות לעבר תחנת האוטובוס ופוגע בשני הצעירים. הוא זיהה כי הנהג הדורס מנסה לצאת מהמכונית, ביצע ירי לעברו ונטרל אותו. המחבל חוסל. דובר צה"ל מסר כי "מתחקור ראשוני עולה כי מחבל דרס ברכבו שני אזרחים שנפצעו ופונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. המחבל נוטרל. כוחות צה"ל בנקודה".

חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהוזעקו לזירה, העניקו לשני הפצועים טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבתי חולים. הנער פונה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב-מערכתית. מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי מצבו קשה, וכי הוא "מונשם ומורדם וסובל מחבלת ראש". פרופ' עופר מרין, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק אליו פונתה הצעירה, מסר כי "היא הגיעה לבית החולים במצב כללי טוב, בהכרה מלאה, עם פגיעות של שפשופים ופגיעות גפיים. מצבה קל עד בינוני, היא תזדקק לאשפוז ולטיפולים, אבל מצבה בסך הכל טוב".

השוטר, שהיה בדרכו לביתו לאחר שסיים את המשמרת, נסע בניידת סמויה אחרי הרכב הדורס וראה אותו סוטה בפראות מהנתיב לעבר תחנת האוטובוס הסמוכה ליישוב אלעזר. הרכב עלה על המדרכה, פגע בנחום נביס ואחותו נעם מהיישוב אלעזר, ולאחר מכן התהפך לתוך התעלה שמאחורי התחנה. השוטר זיהה כי הנהג הדורס מנסה לצאת מהמכונית, ביצע ירי לעברו והרג אותו.

תגיות:ניסיון פיגועצומת גוש עציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה