חדשות בארץ

גיסו של ראש הממשלה: "ליברמן – האיש המסוכן ביותר בישראל"

ד"ר חגי בן ארצי, אחיה של רעיית ראש הממשלה, תקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: "הוא עלה על גל אנטישמי עכור נגד החרדים והדתיים". ליברמן אמר כי מפלגתו תתנגד למתן חסינות לנתניהו, והתחייב כי לאחר הבחירות "תהיה הכרעה" בפלונטר הפוליטי

ליברמן (צילום: פלאש 90)ליברמן (צילום: פלאש 90)
אא

אחיה של רעיית ראש הממשלה, ד"ר חגי בן ארצי, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, והגדיר אותו כ"איש המסוכן ביותר במדינת ישראל כיום". בריאיון לסיון כהן ברדיו 103fm, אמר בן ארצי כי ליברמן לא רק שגרם לשיתוקה של המערכת הפוליטית במשך שנה: "הוא עלה על גל אנטישמי עכור נגד החרדים והדתיים, שמזכיר לנו את הימים האפלים ביותר במדינות החשוכות ביותר, לצערי".

"אני מקווה ומתפלל, שגם ציבור העולים מברית המועצות, גם אלה שאינם יהודים, יבינו שהוא גורם נזק לא רק למדינת ישראל אלא גם להם, ושהאיש הזה ייעלם בעזרת השם מהמפה הפוליטית", הוסיף בן ארצי.

בהתייחסו לבקשת החסינות שהגיש אמש גיסו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר בן ארצי: "זה כמובן היה צפוי. זו לא רק זכות חוקית, אלא בעיניי גם זכות מוסרית ונכונה מבחינה ציבורית".

ליברמן, שהודיע אמש כי יתנגד למתן חסינות לראש הממשלה, אמר הבוקר כי בקשתו של נתניהו יוצרת "תקדים מסוכן". בריאיון לקרן מרציאנו ואודי סגל בגלי צה"ל, אמר יו"ר ישראל ביתנו כי "אי אפשר להשאיר מהלך כזה ללא מענה. זה לא נכון משום בחינה". הוא הבהיר, כי יתמוך בדרישת כחול לבן להקים את ועדת הכנסת, כדי לדון בבקשת החסינות עוד לפני הבחירות: "לנו היה ברור מראש שברגע שנתניהו יגיש בקשת חסינות, לא תהיה ברירה אלא להקים את ועדת הכנסת ולהודיע בפומבי שנתנגד לבקשה. עד הגשת הבקשה לא היה טעם להתעסק בזה, אבל מרגע שהוא הגיש את הבקשה – אין ברירה, וכל אחד יצטרך לקבוע עמדה ברורה".

יו"ר ישראל ביתנו הבהיר, כי מבחינתו נתניהו יכול להמשיך בכהונתו כראש הממשלה עד לפסק דין חלוט בעניינו, וזאת בהתאם לחוק הקיים. הוא ציין, כי הצביע נגד החוק, שהתקבל ב- 2001 בתמיכת השמאל והמפלגות הערביות, אולם "אי אפשר לכבד רק חוק שמתאים לך או שאתה מרוצה ממנו. אנחנו מכבדים את החוק גם כאשר הצבענו נגדו".

בנוגע לפלונטר הפוליטי המתמשך, הצהיר ליברמן כי "תהיה הכרעה אחרי הבחירות". לדבריו, "הבלוק החרדי-משיחי של נתניהו לא קיים. גם החרדים לא מסתירים את זה, ואומרים את זה בפה מלא. לא בטוח שתוצאות הבחירות יהיו קרובות למה שרואים כרגע בסקרים". הוא התחייב, כי מפלגתו לא תאפשר הליכה לבחירות נוספות: "לא ניתן יותר להתגלגל למערכת בחירות רביעית, נכריע כך או אחרת. אסור להגיע לסיבוב רביעי".

תגיות:אביגדור ליברמןחגי בן ארצי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה