חדשות בארץ

ראש הממשלה: "אבקש את חסינות הכנסת. ארסק את העלילות המופרכות נגדי"

בנימין נתניהו נושא הצהרה לתקשורת, ומבהיר את כוונתו לבקש חסינות מהכנסת. "חוק החסינות נועד להגן על נבחרי ציבור מתפירת תיקים, מהגשת כתבי אישום פוליטיים שמטרתם לפגוע ברצון העם", אמר ראש הממשלה

  • ד' טבת התש"פ
נתניהו (צילום: פלאש 90)נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת, בה הודיע כי יבקש מיו"ר הכנסת חסינות מפני כתבי האישום נגדו. ההצהרה נמסרת שעות ספורות לפני תום המועד בו יוכל לבקש חסינות מיו"ר הכנסת.

בראשית דבריו, ביקש ראש הממשלה להבהיר כי חסינות אינה התחמקות מדין. "אני מבקש להבהיר כי רבים מכם חושבים שהחסינות לנבחרי ציבור ניתנת לתמיד ומאפשרת לא לעמוד לדין אף פעם. זה פשוט לא נכון", פתח נתניהו את דבריו. "על פי החוק, החסינות היא תמיד זמנית ומתבטלת עם סיום כהונת הכנסת שהעניקה אותה. על פי החוק אין אפשרות לאף אחד להתחמק מהעמדה לדין. לא קידמתי שום חוק ולא שיניתי שום חוק. בכוונתי להתייצב בבית המשפט כדי לרסק את כל העלילות המופרכות נגדי".

"חוק החסינות נועד להגן על נבחרי ציבור מתפירת תיקים, מהגשת כתבי אישום פוליטיים שמטרתם לפגוע ברצון העם", הבהיר ראש הממשלה. "החוק נועד להבטיח שנבחרי העם יוכלו לשרת את העם לפי רצון העם. לצערי במקרה שלי יש תפירת תיקים, אכיפה בררנית, סחיטה באיומים של עדי מדינה, הדחת עדים, מבול של הדלפות מגמתיות ושטיפת מוח ערב ערב, ולעשות משפט שדה על ידי הטיית דעת הציבור".

"והכי מדהים: האשמה חדשה שלא הייתה בתולדות האנושות, אני מואשם בקבלת סיקור חיובי", אמר בעודו פורץ מצחוק: "זה לא מצחוק. זה עצוב".

ראש הממשלה הודיע כי יבקש חסינות הכנסת, והתייחס ליריביו הפוליטיים, ולהישגים המרשימים שצברה מדינת ישראל בעת שעמד בראשה. "אזרחי ישראל, אנחנו מציינים היום עשור אדיר של עשייה ביחד. העשור הטוב ביותר בתולדות ישראל. בכוונתי להמשיך להוביל את ישראל עוד שנים רבות. יחד נעצים את הכלכלה שלנו, נבלום את איראן, נקבע את גבולנו, נביא ברית הגנה עם ארה"ב, נכונן שלום עם עוד מדינות ערביות ונחיל שלום בארצנו. כל זה לא מעניין את יריבינו. אין להם שום דבר להציע חוץ מהסתה נגדי. כנראה שקשה להם עם העובדה שהפכנו את ישראל למעצמה השמינית בעולם".
 

תגיות:הצהרהחסינות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה