חדשות בארץ

ליברמן: אני שומע מהחרדים שגוש הימין התפרק

ליברמן אמר כי אם נתניהו "היה שואל אותי, הייתי ממליץ לו לא להגיש. הוא צריך לזכור את עמדתו הברורה במקרה של אהוד אולמרט. אני בעד לתת לנתניהו אופציה מכובדת לצאת, בלי קשר לכל עניין החסינות". על הקמפיין הנגטיבי נגד הסיעות החרדיות, אמר ליברמן כי הוא "יהיה קמפיין מאוד אינטנסיבי, קצר ומאוד אמוציונלי"

ליברמן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)ליברמן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען היום (רביעי) כי בלוק הימין שהתאחד סביב הליכוד ובנימין נתניהו עם תוצאות הבחירות בספטמבר – התפרק, וכי התוצאות בסיבוב השלישי צפויות להשתנות. "אני שומע לפחות מחלק מהחרדים שהגוש לא קיים יותר", אמר ליברמן בכאן ב', "בחודשיים הבאים צפויות לנו לא מעט הפתעות".

לפי ליברמן, שסיעתו הגדילה את כוחה מ-5 מנדטים באפריל ל-8 בבחירות האחרונות, "מדינת ישראל היא בלתי צפויה". לדבריו, "בקצת יותר מחודשיים הכול יכול להיות. אני לגמרי-לגמרי לא בטוח שתוצאות הבחירות יהיו כפי שרואים אותן היום בסקרים".

בסיבוב השני עסק הקמפיין של ישראל ביתנו בהקמתה של ממשלת אחדות חילונית, באמצעות הסכם רוטציה בין מנהיג כחול לבן בני גנץ לבין הליכוד בהובלת נתניהו. אלא, שמאמציו כשלו ואף אחת מן המפלגות לא הסכימה לקבל את תנאיו. בעוד הליכוד התעקש על כך שנתניהו יהיה ראשון ברוטציה, בכחול לבן דרשו שגוש הימין לא ייכלל, מה שהביא לכישלון המגעים. "שתיהן שיחקו משחק כפול ונושאות באחריות למערכת בחירות מיותרת", אמר ליברמן עם פיזור הכנסת ה-22, בחודש שעבר, "מעבר לקרב האגו שהתנהל במשך חודשים, במישור המהותי הליכוד וכחול לבן לא רצו ממשלת אחדות".

על הקמפיין הנגטיבי נגד הסיעות החרדיות, אמר ליברמן כי הוא "יהיה קמפיין מאוד אינטנסיבי, קצר ומאוד אמוציונלי ולכן לא ניתן פה להתנבא (בסקרים – א"פ)". לדבריו, "אני לגמרי לא בטוח שתוצאות הבחירות יהיו כפי שרואים אותם היום בסקרים. יש הרבה אירועים, אנחנו לא יודעים לנחש".

יו"ר ישראל ביתנו התייחס בנוסף לשאלת בקשת החסינות לנתניהו, ואמר כי "אני מקווה שראש הממשלה לא יגיש את הבקשה, אם היה שואל אותי הייתי ממליץ לו לא להגיש. הוא צריך לזכור את עמדתו הברורה במקרה של אהוד אולמרט. אני בעד לתת לנתניהו אופציה מכובדת לצאת, בלי קשר לכל עניין החסינות. היו לו 10 שנים בתפקיד ראש הממשלה, הייתה לו תרומה משמעותית לחיזוק ישראל, וצריך לדעת מתי לתלות את הנעליים".

תגיות:אביגדור ליברמןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה