חדשות בארץ

מרמב"ם בצפון ועד סורוקה בדרום: כך חגגו החולים את חג החנוכה

מתנדבי ארגון "בלב אחד" פשטו על בתי החולים ברחבי הארץ, וחגגו את חג החנוכה בשירה וריקודים יחד עם מאות חולים

  • ג' טבת התש"פ
אא

מבט נוסף אל חג החנוכה: מתנדבי ארגון "בלב אחד" יוצאים מדי יום ביומו לבתי החולים ברחבי הארץ, כדי לשמח את החולים המאושפזים בהם. גם בימי חג החנוכה הם לא חרגו מהרגלם, עברו בין בתי החולים, ופשטו על המחלקות השונות כדי להקל על סבלם של החולים.

פעילות החסד והשמחה החלה ביומו הראשון של חנוכה, באירוע המרכזי שהתקיים בבית החולים רמב"ם בחיפה. רב בית החולים, הרב אברהם העניך פיעטרקובסקי, הדליק את הנר הראשון לקול שירת החג והריקודים של המתנדבים, שסחפו אחריהם את החולים ובני משפחותיהם. הרב ציין בדבריו, כי "מעבר לפרסום הנס הגדול, זוכים הצעירים להפיץ גם את אור השמחה עד למקומות הכי עצובים ומרים שקיימים. המצווה שלכם כפולה ומכופלת".

בנוסף לפעילות בבית החולים רמב"ם, עברו המתנדבים הצעירים לאורך ימי החג במחלקות השונות של בתי החולים שערי צדק והדסה בירושלים, איכילוב בתל אביב, וולפסון בחולון, מעייני הישועה בבני ברק וסורוקה בבאר שבע. כשהם מצוידים בכלי נגינה וסופגניות, שימחו המתנדבים את המטופלים והשוהים בבתי החולים. במקביל לפעילויות בבתי החולים, יצאו צוותים של אנשי "בלב אחד" לשמח במוסדות לבעלי נכויות ולילדים בעלי מוגבלויות.

תגיות:בלב אחד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה