חדשות בארץ

עמיר פרץ: "צריכים קואליציית 61 בלי ליברמן שמסית ופוגע"

לוי-אבקסיס, שעם כניסתה הצהיר פרץ כי הוא שומע את "החומות של מעבר מצביעים בין מחנות – נופלות ומתמוטטות", אמרה כי היא מקווה שבמערכת בחירות זו תוכל המפלגה "להבקיע את חומות האטימות ולדבר על הדברים החשובים". לדבריה, "אני רואה ילדים שהולכים לישון בלילה רעבים – כואב לי הלב. אני רואה את הדו"חות; עשור שלם - שנה אחר שנה - ברור שהציבור לא מעניין את מנהיגי המדינה"

פרץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)פרץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, השיק הערב (שלישי) את מטה המפלגה בפעם השלישית בתוך שנה, והכחיש את הדיווחים לפיהן שותפתו להנהגה, ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, צפויה לנטוש את המפלגה. פרץ, שבאחרונה הודיע כי ישקול איחוד עם המחנה הדמוקרטי, הצהיר כי על גוש השמאל לחתור לקואליציית 61, ללא שיזדקקו לתמיכתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. "מי שפוסל ומסית נגד אזרחי ישראל הערבים לא יכול להיות שותף לממשלת שינוי", אמר פרץ, "ומי שמכתים, מדיר ופוגע בציבור החרדי כולו – מוביל את ישראל למחוזות מסוכנים עד כדי מלחמת אזרחים. מי ששונא את כולם - עם מי הוא יקים ממשלה?"

עוד אמר כי הוא "שמח" שלוי-אבקסיס "מרגישה בבית", וכי "כל הניסיונות שניסו להכניס ריבים ולהעליל עלילות, כגון כאלה שבהן סופר שהציעו לאורלי מקום ברשימה אחרת, אני אומר לכם – זו בושה וחרפה. אורלי לוי-אבקסיס היא שותפה פוליטית".

לוי-אבקסיס, שעם כניסתה הצהיר פרץ כי הוא שומע את "החומות של מעבר מצביעים בין מחנות – נופלות ומתמוטטות", אמרה כי היא מקווה שבמערכת בחירות זו תוכל המפלגה "להבקיע את חומות האטימות ולדבר על הדברים החשובים". בהתייחס לדוח העוני שפורסם היום אמרה לוי אבקסיס כי בעת שהיא "רואה ילדים שהולכים לישון בלילה רעבים – כואב לי הלב. אני רואה את הדו"חות; עשור שלם - שנה אחר שנה - ברור שהציבור לא מעניין את מנהיגי המדינה. היום, עם פרסום הדו"ח, ראש הממשלה דיבר על הגאווה ועל ההישגים".

לוי-אבקסיסלוי-אבקסיס

כשאנחנו רואים את מערכת הבריאות קורסת", הוסיפה לוי-אבקסיס, "איזו גאווה זו? לאן הולך הכסף במדינה הזו? מה אנחנו משאירים לדורות הבאים? לנו יש תכנית עבודה.

"מה שאנו רואים היום הוא כאין וכאפס לגבי העתיד אם לא נשנה את המדיניות. אנחנו, בשותפות הזו, מהבית הטוב הזה, רוצים לקדם את הנושאים האלו. המסקנה של היום היא אחת: זה נורא להיות ילד במדינת ישראל. המצב נהיה גרוע יותר. זו לא אותה חברה ישראלית שחלמנו עליה. זה הנושא שצריך להיות במרכז הבחירות הקרובות. אנחנו מציעים לכם גם להחליף את נתניהו וגם לשמור על כחול לבן שיעשו את הדבר הנכון".

בבחירות באפריל לא עברה מפלגת גשר את אחוז החסימה, וקיבלה כ-74 אלף קולות, שהם 1.73%. עם זאת, פרץ התאחד עמה במערכת הבחירות שעברה והודיע למרצ כי הוא מפסיק את המגעים לאיחוד עמה. במסיבת העיתונאים ביולי אמר פרץ כי החיבור עם חברת הכנסת לשעבר מטעם ישראל ביתנו נועד בין היתר למשוך מצביעים ממחנה הימין. "המסגרת הפוליטית תשנה את הכללים, החומות של מעברים של מצביעים בין מחנות, עכשיו אתם יכולים לשמוע את הרעש, איך החומות האלה נופלות ומתמוטטות. אנחנו נהפוך לבית הפוליטי שיקלוט אזרחים שרוצים להיות שלמים עם הצבעתם, אנחנו נחזיר את התקווה לציבור הישראלי", הצהיר.

תגיות:עמיר פרץהעבודהאביגדור ליברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה