חדשות בארץ

אחרי שחבר לאורלי לוי, פרץ משנה כיוון? "אחליט בעוד 10 ימים"

במקביל, מספר 2 במחנה הדמוקרטי, סתיו שפיר, שעל פי הדיווחים נערכת לריצה עצמאית בעקבות חוסר הרצון של בכירי הרשימה לעבוד עמה, קראה למנוע את הפרוק ולרוץ באותה מתכונת. חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו טען כי ניצחונו המובהק של נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד יוביל למעבר בוחרים לישראל ביתנו: "הניצחון של נתניהו בליכוד סיים את עידן העמימות בפוליטיקה הישראלית – ויעביר אלינו בוחרים רבים מהליכוד"

פרץ (צילום: פלאש 90)פרץ (צילום: פלאש 90)
אא

אחרי שבמחנה השמאל תקפו אותו בחריפות על שסרב לחבור למחנה הדמוקרטי, יו"ר מפלגת העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, רמז היום (מוצ"ש) כי ייתכנו שינויים בריצת המפלגה בבחירות במרץ. במקביל, מספר 2 במחנה הדמוקרטי, סתיו שפיר, שעל פי הדיווחים נערכת לריצה עצמאית בעקבות חוסר הרצון של בכירי הרשימה לעבוד עמה, קראה למנוע את הפרוק ולרוץ באותה מתכונת.

"בעוד 10 ימים אחליט האם חיבור למרצ יועיל למחנה השמאל-מרכז", אמר פרץ בכנס "שבתרבות" ברמת השרון, אולם הדגיש כי "לפעמים השלם לא גדול יותר מסך חלקיו". בבחירות בספטמבר סירב פרץ להתמזג רשימת השמאל, ובמקום זאת העדיף לחבור לאורלי לוי-אבקסיס – לשעבר חברת כנסת בישראל ביתנו, בטענה שחיבור עמה יביא ל"הפלת החומות" בין מצביעי הימין והשמאל, שלטענתו יצביעו הפעם להעבודה-גשר.

"המטרה שלנו היא לעשות הכול כדי להגיע ל-61 מנדטים בלי ליברמן", הוסיף יו"ר העבודה-גשר. "אם לא נגיע ל-61, נמצא את עצמנו בבחירות רביעיות". הוא תקף את החוסר במדיניות חברתית של הממשלה, ואמר כי "לפני הכול, כל ממשלה שתקום תצטרך לעבור השתלת לב. תראו את חדרי המיון, את הזוגות הצעירים ואת הקשישים".

ח"כ שפיר, שהשתתפה בכנס דומה בגבעת שמואל, קראה להצלת רשימת המחנה הדמוקרטי – המורכבת מסיעות מרצ, התנועה הירוקה וישראל דמוקרטית. "עלינו להמשיך ולשמר את הרשימה כפי שעשו כל המפלגות", אמרה. "בשלב זה, מרצ לא החליטה אם פניה לשותפות, והיא מעמידה את המחנה הדמוקרטי בסכנת פירוק". לטענתה, "הציבור שלנו מצפה לראות מחנה דמוקרטי חזק משמאל לכחול לבן, עם הנבחרת הטובה ביותר. אני קוראת לחבריי במרצ וגם בעבודה - בואו נעשה את מה שהציבור דורש, נפסיק עם ההתעסקות הפנימית ונצא למלחמה על המדינה ביחד".

בתוך כך, חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו טען היום כי ניצחונו המובהק של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד יוביל למעבר בוחרים לישראל ביתנו. "הניצחון של נתניהו בליכוד סיים את עידן העמימות בפוליטיקה הישראלית – ויעביר אלינו בוחרים רבים מהליכוד", אמר בכנס בחדרה.

"ידם של אנשי ז'בוטינסקי וההדר הבית"רי תישרף לפני שיצביעו לנתניהו או לבנט ובכך יכניסו את הכהניסטים לממשלה. אני לא מוכן לנשום את אותו האוויר שנושם איתמר בן גביר", הוסיף אבידר, וטען כי גם בכחול לבן נערכים לכינון ממשלה צרה עם  המפלגות החרדיות. "כחול לבן מכינים את הקרקע לממשלה צרה עם החרדים לאחר שבסבב הקודם הם פחדו שנתניהו ירמה אותם עם הרוטציה".

תגיות:עמיר פרץסתיו שפירבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה