חדשות בארץ

השר ישראל כץ: "סער – בלון תקשורתי שיתנפץ בפריימריז"

ראש מטה נתניהו, שר החוץ ישראל כץ, מתח ביקורת חריפה על גדעון סער, והאשים אותו באימוץ "ציני ומחושב" של טיעוני כחול לבן נגד ראש הממשלה: "את התשובה המוחצת הוא יקבל בפריימריז". ראש המטה של סער, יואב קיש: "הדרך היחידה לא לאבד את השלטון לשמאל היא בהובלת סער"

סער, ברקע נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)סער, ברקע נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

יממה לפני פתיחת הקלפיות בבחירות המקדימות לראשות הליכוד, תקף שר החוץ ישראל כץ את חבר הכנסת גדעון סער, והאשים אותו בניהול "קמפיין של הכפשות והשמצות" נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הוא אימץ את טיעוני כחול לבן נגד נתניהו, ניסה לרכב על גל של שנאה והחרמה", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "אני משוכנע שאת התשובה המוחצת הוא יקבל בפריימריז. הוא בלון תקשורתי, שיתנפץ מחר בקול רעש גדול".

כץ, המכהן כראש מטה הפריימריז של נתניהו, הבהיר כי אינו שולל את עצם זכותו של סער להתמודד: "אני מדבר על הסגנון. הוא אימץ בצורה צינית ומחושבת את טיעוני האופוזיציה נגד נתניהו, שהוא לא יכול להרכיב ממשלה, שהוא צריך להתפטר. חברי הליכוד יוכיחו מחר שהם מתייצבים לצד נתניהו ותומכים בו, בגלל מעמדו הבין-לאומי ובגלל עשייתו הלאומית". כץ הוסיף, כי יש "סיכוי גבוה" שהליכוד בראשות נתניהו ינצח בבחירות הבאות לכנסת: "בפעם הזאת אנשי הליכוד לא ישבו על הגדר ולא יישארו בבית".

ראש המטה של סער, חבר הכנסת יואב קיש, עלה לשידור לאחר כץ, וטען כי לא שמע ממנו "תשובה אמיתית איך מנצחים בבחירות הבאות". לדבריו, רק סער יוכל להוביל את הליכוד ומחנה הימין לניצחון: "הדרך היחידה להוסיף ציבורים נוספים, להביא את האנשים מכחול לבן וממפלגתו של כחלון – שהיו איתנו ועזבו – היא באמצעות גדעון סער. רק הוא מחזיר אותם, ויחד איתו נקים ממשלת ימין לאומית".

"מי שרוצה שינוי, מי שרוצה להוביל את הליכוד לניצחון, מי שחשובים לו המחנה הלאומי, ארץ ישראל ועם ישראל, מבין שהדרך היחידה לא לאבד את השלטון לשמאל היא רק בהובלת סער. זו החלטה שעל המתפקדים לקבל", הדגיש קיש.

תגיות:גדעון סערישראל כץיואב קישבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה