חדשות בארץ

סער על קמפיין נתניהו: "מופרך ולא ענייני"

בעוד יומיים ייערכו הבחירות הפנימיות לראשות הליכוד בין סער לנתניהו, שנחשב למנצח הוודאי. סער, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מיצר על "התקפות מופרכות ובלתי ענייניות מצד קמפיין נתניהו", הוסיף כי חברי הליכוד "כבר מבינים שללא שינוי בהנהגת הליכוד – תקום אחרי הבחירות ממשלת שמאל"

סער ורעייתו, גאולה אבן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)סער ורעייתו, גאולה אבן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת גדעון סער התייחס היום (שלישי) למתקפה עליו מכיוונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שטען כי הצעתו של סער לפעול להיבחרותו לנשיא המדינה אם ינצח אותו, הינה "יישור קו עם השמאל". סער, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מיצר על "התקפות מופרכות ובלתי ענייניות מצד קמפיין נתניהו", הוסיף כי חברי הליכוד "כבר מבינים שללא שינוי בהנהגת הליכוד – תקום אחרי הבחירות ממשלת שמאל". את דבריו סיכם בכך שבחירה בו תביא "לניצחון גדול לליכוד ולמחנה הלאומי".

קודם לכן החריפה ההסלמה רטורית בעימות בין נתניהו לסער, המתמודדים על קולותיהם של חברי הליכוד בקרב על הנהגת מפלגת השלטון, הנשלטת על ידי נתניהו זה למעלה מעשור. "הספין של גדעון סער מעיד לצערנו שהוא התיישר עם הקו של התקשורת והשמאל כדי לסלק אותי מהנהגת המדינה. זה לא הזמן לפילוג בליכוד אלא לאחדות", אמר נתניהו בתגובה לדבריו אמש של סער בכנס פעילים בנתניה, במהלכו הצהיר כי אם יביס את היו"ר המכהן, הוא יפעל לכך "שנתניהו ייבחר להיות נשיא המדינה". לצד זאת, סער הדגיש כי הוא "מודע לכך שמן הסתם כעת ייתכן שלא תהיה תגובה חיובית" להצעתו, אך "בזמן אמת אפעל כדי שכך יקרה".

"לאורך כל השנים הערכתי ולמדתי רבות מבנימין נתניהו", הוסיף סער. "הוא ללא ספק אחד המדינאים הגדולים בעולם. אלא שנקלענו למצב שמעורר בכל אחד מאתנו כאב גדול. כשליח ציבור, לאחר שהמדינה תקועה כשנה, הדבר מחייב להסיק מסקנות – וביסוד המסקנות הללו החלטתי להציב אלטרנטיבה כדי להקים ממשלה בראשות הליכוד, להבטיח את שלטון הימין שעה שלצערנו יו"ר התנועה הנוכחי חוסם זאת".

אתמול החליט בית הדין של הליכוד לבטל את הבחירות הפנימיות לרשימת המפלגה לכנסת ה-23. בכך, הפך בית הדין את החלטתו מסוף השבוע שביטלה את החלטת מרכז המפלגה להקפאת הרשימה לכנסת, שהתקבלה בקידומו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. החלטה באה יממה לאחר עתירה שהגיש נתניהו לבית הדין של הליכוד, בה נטען כי ביטול הפריימריז לרשימה הוא "טוב לתנועה".

הפריימריז לראשות המפלגה ייערכו ב-26 בדצמבר. סער, שמתמודד מול נתניהו תחת הכותרת כי רק הוא יכול להגדיל את גוש הימין ולהקים ממשלה בעוד שנתניהו כשל בכך פעמיים, נתמך עד כה בידי שר העבודה והרווחה לשעבר חיים כץ והח"כים יואב קיש, שרן השכל, מיכל שיר ואתי עטייה.

תגיות:גדעון סערבחירות 2020הליכודבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה