חדשות בארץ

הותר לפרסום: היילי ורנברג בת ה-36 גם נהרגה בתאונת האוטובוס

מיד לאחר האירוע נלקחו מהנהג דגימות דם כדי לקבוע האם היה בגילופין, אולם ההערכה במשטרה היא כי הוא לא היה שתוי. לייבמן טען כי אינו זוכר מה קרה ברגעים שקדמו לתאונה, ובמשטרה אמרו כי הוא משתף פעולה ולדבריו הוא נמצא במצב נפשי קשה מאוד. עדות אחד הנוסעים: "רבע שעה לפני התאונה באתי אליו ושאלתי עוד כמה זמן מגיעים לנתניה, והוא לא היה מרוכז, כאילו עובר עליו משהו. התחושה שלי הייתה שהוא נסע בסדר, אבל הוא לא היה כולו בנסיעה"

זירת התאונה אמש (צילום: פלאש 90)זירת התאונה אמש (צילום: פלאש 90)
אא

הצרות האחרונות נועדו גם בשבילנו, במה נוכל להתחזק? הרב ברוך רוזנבלום בקטע קצר ומעורר:

יממה לאחר התאונה הקטלנית סמוך לנמל התעופה בן גוריון שגבתה את חייהם של 4 בני אדם, הערב (שני) הותר לפרסום שמה של ההרוגה השנייה, היילי ורנברג, ילידת 1984, תושבת ירושלים. בקהילת "שיר חדש", בו הייתה חברה, פרסמו מודעת אבל על מותה, והודיעו כי הלווייתה תתקיים מחר בשעה 12:30 בהר המנוחות בירושלים.

קודם לכן הותר לפרסום שמו של ההרוג יוסף קהלני בן ה-79. נוסף אליהם, שתי נשים נוספות נהרגו בתאונה הקשה, אך שמן טרם הותר לפרסום. קהלני, תושב פתח תקווה, הותיר אחריו אישה, שלוש בנות ו-14 נכדים. "אשתו ישבה וחיכתה שיבוא להדליק נרות", סיפר נכדו, יונתן. הלווייתו התקיימה אחר הצהריים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

יוסף קהלני זיוסף קהלני ז

הבוקר עצרה המשטרה את נהג האוטובוס שהתנגש בתחנת הסעה בכביש 40, סמוך לנמל התעופה בן גוריון, בחשד לגרימת מוות ברשלנות, סטייה מנתיב נסיעה ונהיגה בקלות דעת, שהובילה בנוסף לפציעתם של 14 אחרים. המשטרה מסרה כי הנהג, אלכסנדר לייבמן, בן 44 מחיפה, נחקר במהלך הלילה, והבוקר הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, עד ליום חמישי, אז הוא צפוי להשתחרר למעצר בית.

במהלך חקירתו הכחיש הנהג כי עשה שימוש בטלפון שלו בנהיגה, וכעת מנסה המשטרה להבין את הרקע לאירוע באמצעות מצלמות הכביש ועדויות, על מנת לקבוע את הסיבה בגינה איבד הנהג שליטה. מיד לאחר האירוע נלקחו מהנהג דגימות דם כדי לקבוע האם היה בגילופין, אולם ההערכה במשטרה היא כי הוא לא היה שתוי. לייבמן טען כי אינו זוכר מה קרה ברגעים שקדמו לתאונה, ובמשטרה אמרו כי הוא משתף פעולה ולדבריו הוא נמצא במצב נפשי קשה מאוד.

לייבמן על רקע זירת התאונהלייבמן על רקע זירת התאונה

לייבמן החל ללמוד נהיגה על אוטובוס לפני שלוש שנים בבית ספר לנהיגה של "אגד", ורק כעבור שנה הוא שובץ במערך הקווים. באגד טענו היום כי האוטובוס שבו הוא נהג עבר בדיקת בטיחות מקיפה ביום חמישי האחרון, וכי לפני כמה חודשים הוא עבר בהצלחה גם בדיקת בלמים. בנוסף, בחברה ציינו כי ממצאי ה-GPS מראים שמהירות האוטובוס בשניות שקודם התאונה עמדה על כ-60 קמ"ש.

אליסף שר-שלום, שנפצע קל בתאונה, אמר: "רבע שעה לפני התאונה באתי אליו ושאלתי עוד כמה זמן מגיעים לנתניה, והוא לא היה מרוכז, כאילו עובר עליו משהו. התחושה שלי הייתה שהוא נסע בסדר, אבל הוא לא היה כולו בנסיעה".

תגיות:תאונת דרכיםכביש 40

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה