פיתוח האישיות

90 מיליון והיד עוד נטויה: בן השמונה שהתעשר מיוטיוב, תוך חמש שנים

90 מיליון ש"ח לילד בן שמונה אולי נשמע לכם מופרך מדי, אבל בשביל רייאן קאג'י - כוכב יוטיוב שעלה לאחרונה לכותרות המגזין היוקרתי 'פורבס', המילה 'מיליונר' כבר בכלל לא זרה ורחוקה

רייאן קאג'ירייאן קאג'י
אא

90 מיליון ש"ח לילד בן שמונה אולי נשמע לכם מופרך מדי, אבל בשביל רייאן קאג'י - כוכב יוטיוב שעלה לאחרונה לכותרות המגזין היוקרתי 'פורבס', המילה 'מיליונר' כבר בכלל לא זרה ורחוקה. 

לתודעה הציבורית עלה קאג'י בשנה שעברה, כשהיה בן שבע בלבד, עם ערוץ סרטונים קצרים בכיכובו. לדברי ה'פורבס', קאג'י עשה את הבלתי יאומן בשנה שעברה, והצליח להעפיל ולהגיע לראש רשימת יוצרי התוכן, שהרוויחו הכי הרבה כסף. 

רק כדי לשבר את האוזן: ערוץ היוטיוב של היוטיובר הצעיר מטקסס שבארה"ב, שמככב ברוב הסרטונים ביחד עם (לא אחרת מאשר) אמו - עומד כיום על קרוב ל-35 מיליארד צפיות ומיליוני משתמשים רשומים. "התחלנו עם העלאת הסרטונים שלו כשהיה בן שלוש", משחזרת אמו של קאג'י, ומספרת כי בשום שלב של הפרסום, לא ציפתה שהסרטונים יצברו תאוצה כל כך גדולה. 

מתחתיו ברשימה אפשר למצוא גם ילדה בת חמש בלבד בשם נסטיה, שהרווחים שלה מערוץ היוטיוב שלה עומדים כיום על לא פחות מ62 מיליון ש"ח, אז בפעם הבאה שאתם חולמים להגיע להישג כלשהו בחיים ומרגישים שאתם לא מסוגלים - פשוט תלמדו מהילדים האלה ללכת עם החלומות שלכם הכי קרוב שאפשר, להשאיר את הפחדים בצד ולעשות הכל כדי להגשים אותם אחד אחד. 

תגיות:מיליוניםבן שמונהיוטיובר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה