חדשות בארץ

נתניהו במצפה יריחו: חוזקה של ישראל בנוי על העוצמה הרוחנית

במהלך ביקור בישיבה הגבוהה במצפה יריחו, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מקדיש את חייו להעצים את ישראל: "שועי עולם מגיעים לכאן, והם משתאים ממה שאנחנו עושים"

נתניהו במצפה יריחו (צילום מסך מהטוויטר שלו)נתניהו במצפה יריחו (צילום מסך מהטוויטר שלו)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר (חמישי) לביקור בישיבה הגבוהה "מאור טוביה" ביישוב מצפה יריחו. "אם יש דבר אחד לו אני מקדיש את חיי – זה כדי להעצים את מדינת ישראל", אמר בנאום שנשא בפני תלמידי הישיבה. "העתיד של עם ישראל הוא בארץ ישראל, במדינת ישראל, ואנחנו צריכים מדינה חזקה בכל התחומים".

את נתניהו ליוו השרים ישראל כץ ומירי רגב, יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, ראש מועצת מטה בנימין, ישראל גנץ, וראשי רשויות נוספים ביהודה ושומרון. ראש הממשלה – שעסוק בימים אלו בקמפיין הפריימריז על ראשות הליכוד מול גדעון סער – ציין, כי "כשם ששחרור יהודה ושומרון חייב המשך מאבק, כך שימור העצמאות וביסוסה מחייב המשך מאבק והתעצמות". לדבריו, במזרח התיכון שוררת "אמת פשוטה", שחלחלה גם ברחבי העולם: "באזורנו – והיום גם בעולם כולו – החלש לא שורד, החזק שורד. עלינו להיות חזקים כפי שלא היינו מעודנו. אני מקדיש את חיי כדי להעצים את ישראל מבחינה כלכלית ומבחינה צבאית, ויחד שני הדברים משתלבים לעוצמה מדינית".

"שועי עולם מגיעים לכאן, והם משתאים ממה שאנחנו עושים", הוסיף נתניהו. בהמשך דבריו הצהיר כי "הכל בנוי על העוצמה הרוחנית. מכאן אני הולך להלוויה של גאולה כהן, שנפטרה אמש. הייתה בה להבה, הייתה אש – והייתה אמונה".

ראש הישיבה במצפה יריחו, הרב שבתי סבתו, שיבח את נתניהו ואמר כי "תחת שרביט הנהגתו, זכתה מדינת ישראל להגיע לשגשוג מדהים ולהישגים כבירים בכל התחומים, כדברי הפסוק 'ושמתיך לגאון עולם לדור דור'. ראש הממשלה זכה להגשים את חזון הנביאים בהרמת קרן ישראל לעיני כל העולם כולו, החל משליחותו כשגריר בוושינגטון ועד התמודדות עם כל האתגרים בחוכמה בינה ודעת".

בסרטון שפרסם במהלך שהותו במצפה יריחו, הבטיח נתניהו לפעול לסיפוח בקעת הירדן וההתיישבות ביהודה ושומרון: "חזרנו לכאן לא כדי לצאת מכאן, ולכן המהלך הראשון שנעשה זה להחיל את הריבונות בבקעת הירדן, וגם ביישובים. אני רוצה לעשות זאת בהכרה אמריקנית. אנחנו מחזקים את מדינת ישראל, ומבטיחים את עתידה".

 

(סרטון: הטוויטר של נתניהו)

(עודכן: 14:10)

תגיות:בקעת הירדןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה