חדשות בארץ

סער בחיפה: "תומכיי לא מתלהמים, ולא יורדים נמוך"

סער ביקש מהנוכחים לזכור את החברים שהתייצבו לצדו בקרב מול ראש הממשלה מזה עשור: "אין אף אחד שהגיע מתוך אינטרס, או כי לחצו עליו. כולם הגיעו נטו מתוך אמונה וזה הכוח שלנו". סער: "בחירה בנתניהו היא בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא של מדינת ישראל"

סער (צילום: גילי יערי, פלאש 90)סער (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

שבוע לפריימריז בליכוד, והערב (רביעי) ממשיכים המועמדים לראשות הליכוד – היו"ר המכהן בנימין נתניהו וח"כ גדעון סער, בקרב לגיוס קולותיהם של חברי הליכוד. בכנס של מחנה סער בחיפה הגיעו כ-150 איש, ובכנס של נתניהו בפתח תקווה נעצרה כניסת הקהל עוד לפני פתיחתו ונפתח אולם נוסף לשידור החי.

סער, אותו כיבדו בנוכחותם סגן ראש העיר דוד עציוני ויו"ר סניף הליכוד בעיר, הרצל עכו, התקבל בקריאות "הו הא מי זה בא, ראש הממשלה הבא". הוא הודה בראשית דבריו לכל בכירי המפלגה, בהם חברי הכנסת יואב קיש, מיכל שיר ושרן השכל, וכן הח"כית לשעבר נורית קורן – אותם כינה "חברים אמיצים" על שתמכו בו בפומבי. סער אמר כי תומכיו "לא מתלהמים, ולא יורדים נמוך", וביקש מהם שלא לתקוף את ראש הממשלה "שתרם למדינת ישראל כל חייו, הביא להישגים חשובים". לצד תשבחותיו לנתניהו, סער אמר כי הוא "מסתכל קדימה", וציין כי "כל אחד שומע מהחברים מהשכנים מקרובי המשפחה, אנשים שמזדהים עם דרכו של הליכוד, ויש בנו רוב בעם לדרך שלנו, אבל נוצרו נסיבות שרוצים שינוי".

הוא הוסיף כי אינו יודע אם יהיו פריימריז לרשימת המפלגה, וביקש מהנוכחים לזכור את החברים שהתייצבו לצדו בקרב מול ראש הממשלה מזה עשור. "אין אף אחד שהגיע מתוך אינטרס, או כי לחצו עליו. כולם הגיעו נטו מתוך אמונה וזה הכוח שלנו". על הפלונטר הפוליטי אמר כי "היום כל אחד פוסל את השני ויש יותר מדי שנאה בעורקים. צריך בסופו של דבר לסיים את המשבר הפוליטי הארוך הזה שמתיש את המדינה וגוזל את משאביה מהדברים החשובים באמת".

"בחירה בנתניהו היא בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא של מדינת ישראל", טען. "בחירה עבורי היא בחירה בדרך שתבטיח הקמת ממשלה לאומית חדשה בראשות הליכוד שתוכל לפנות לטפל בבעיות של האזרחים וגם לעשות דבר חשוב מאוד: לאחד את העם". נאומו של סער נעצר כשרעייתו גאולה אבן נכנסה לאולם וזכתה לקריאות "אשת ראש הממשלה הבא".

תגיות:גדעון סערבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה