חדשות בארץ

אמסלם: גם גנץ הוא סוסיתא ביחס לנתניהו

שר התקשורת דודי אמסלם חזר על הדימוי בו השתמש להשוות בין גדעון סער לראש הממשלה בנימין נתניהו: "גם הפער בין גנץ ונתניהו הוא הפער בין סוסיתא ומרצדס. אני לא מעליב אותם. נתניהו הוא מנהיג בסדר גודל עולמי. הוא המנהיג שצריך להנהיג את מדינת ישראל, זו טובת המדינה"

אמסלם ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אמסלם ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר התקשורת דודי אמסלם (הליכוד) הסביר הבוקר (שני) את הכינוי "סוסיתא" שהעניק אתמול לחבר הכנסת גדעון סער, בהשוואה לנתניהו אותו כינה "מרצדס". בריאיון לניב רסקין בחדשות הבוקר של ערוץ 12, אמר אמסלם כי הדימוי בו השתמש נעשה מתוך הערכה לנתניהו ולא מתוך כוונה לזלזל בסער: "הפער בין נתניהו לסער הוא פער עצום, מדינת ישראל וכל העולם יודעים את זה. נתניהו הוא מנהיג בסדר גודל עולמי, אין כמעט ילד בעולם שלא יודע מי זה בנימין נתניהו. מעמדו של ראש הממשלה מתורגם לביסוסה של מדינת ישראל. אני לא מזלזל בסער, אני מעריך מאוד את ראש הממשלה. אני עצמי אפילו פחות מסוסיתא".

"אני חושב, שאם יש סיכוי מסוים שהמחנה הלאומי ימשיך להנהיג את המדינה – בוודאי זה רק בהנהגת בנימין נתניהו. אף מועמד ליכודי אחר לא יכול להביא אותנו לשם", הוסיף אמסלם. "גם הפער בין גנץ ונתניהו הוא בדיוק הפער בין סוסיתא ומרצדס. אני לא מעליב אותם, אני פשוט אומר שנתניהו הוא מנהיג חריג. הדוגמה שנתתי לא חשובה, רציתי להמחיש את גודל הפער. גם השמאלנים יודעים שהפער הוא עצום, ולכן הם לא רוצים את נתניהו אלא את סער".

בתגובה לטענות שהעלתה אתמול אשתו של סער, גאולה אבן, אודות "הסתה מטורפת" המתנהלת נגד בעלה, אמר אמסלם: "גדעון סער הוא איש תנועה שורשי. הוא חלק מהנהגת הליכוד, ולכן אין לזה מקום בכלל. גם אם הוא לא היה בליכוד, אין לזה מקום בשיח הציבורי. גם אותי מכפישים על בסיס אישי, לכן אין לזה מקום בשיח הציבורי בכלל. יכולים להתווכח באופן ענייני ולהעלות נימוקים ענייניים, אבל השיח שאתה מדבר עליו הוא שיח שפל ונמוך שלא צריך להיות במחוזותינו".

אמסלם דחה בתוקף את הסקרים, שהתפרסמו בימים האחרונים, מהם עלה כי הצבתו של סער בראשות הליכוד תחזק את מחנה הימין: "אני לא מקבל את זה. אם נתניהו לא עומד בראשות הליכוד – המחנה הלאומי באופוזיציה. תלך ברחובות, תשמע מה אנשים אומרים לך. רוב הציבור הליכודי תומך בנתניהו, מעריך אותו ואוהב אותו באופן גורף. אם ראש הממשלה עוזב את הליכוד, לדעתי הליכוד לא מקבל חמישה או עשרה מנדטים".

"נתניהו במעמדו וביכולותיו הוא המנהיג שצריך להנהיג את מדינת ישראל – לא בגלל הליכוד, זו טובת המדינה", הצהיר שר התקשורת. "אני מאמין שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא ויוביל את המחנה הלאומי, לטובת מדינת ישראל. הוא יעשה דברים גדולים – כולל החלת החוק על יהודה ושומרון וסיפוח בקעת הירדן. דברים שאף אחד – אפילו סער – לא יכול לעשות אותם, רק נתניהו".

סער הגיב אתמול על ההשוואה שעשה אמסלם בינו לבין נתניהו. "אם המרצדס מידרדרת לתהום בלי בלמים – עלה על הסוסיתא ותגיע איתה לפסגה", אמר בריאיון לכאן ב'. "סקרי דעת הקהל מוכיחים, שאם נלך באותה דרך – נפסיד. אני מסכים עם אמסלם בנקודה אחת – תוצאות הפריימריז יקבעו את תוצאות הבחירות. בחירה בנתניהו תביא את השמאל לשלטון, בחירה בי תבטיח את שלטון הליכוד". מאוחר יותר החליף סער את תמונת הפרופיל שלו בטוויטר לפרסומת למכונית הישראלית הוותיקה, עם הסיסמה "סוסיתא קנית לא טעית".

תגיות:גדעון סערבני גנץדודי אמסלםבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה