חדשות בארץ

ליברמן: כחול לבן סגרה דיל עם המפלגות החרדיות

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מתח ביקורת חריפה על כחול לבן, וטען כי "גוש החרדים-נתניהו התפרק וקם גוש החרדים-גנץ. זו אותה מפלגה, שהבטיחה לבוחריה לפני הבחירות האחרונות להקים ממשלת אחדות חילונית"

גנץ וליברמן (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)גנץ וליברמן (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (שני) בחריפות את כחול לבן, והאשים כי סיכמה עם המפלגות החרדיות על הקמת קואליציה לאחר הבחירות.

"דברי 'ההספד' של חברי הכנסת החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת ולאחר מכן, וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא מותירים מקום לספק – יש דיל סגור ביניהן להקמת קואליציה לאחר הבחירות הבאות", כתב ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו.

בהמשך ציטט ליברמן התבטאויות של דוברים בכחול לבן בימים האחרונים, המעידות על כך שמפלגתם מתכוונת לנקוט בקמפיין שונה מהקו האנטי-חרדי בו נקטה במערכת הבחירות הקודמות. "גוש החרדים-נתניהו התפרק וקם גוש החרדים-גנץ", הוסיף וטען יו"ר ישראל ביתנו. "זו אותה מפלגה שהבטיחה לבוחריה לפני הבחירות האחרונות להקים ממשלת אחדות חילונית, שתפעל נגד הכפייה הדתית, והמבין יבין".

על פי הסקרים השונים שהתפרסמו לאחרונה, ליברמן נתפס בציבור כאחד הגורמים המרכזיים שהובילו לפיזור הכנסת ולהליכה לבחירות שלישיות בתוך פחות משנה. על רקע זה, הוא צפוי להמשיך בקמפיין האנטי-חרדי האגרסיבי שלו, ובמקביל להאשים את הליכוד וכחול לבן באחריות לפלונטר הפוליטי.

בישיבת סיעת ישראל ביתנו, שהתקיימה ביום רביעי שעבר, שעות לפני פיזור הכנסת, תקף ליברמן את שתי המפלגות הגדולות: "מעבר לקרב האגו, שהתנהל במשך חודשים, על מי ראשון ומי שני ומתי הרוטציה, גם במישור המהותי הם לא רצו ממשלת אחדות והעדיפו בחירות מוקדמות".

בהמשך דבריו מתח יו"ר ישראל ביתנו ביקורת חריפה על כחול לבן: "הם התנהלו בצורה מחפירה, למעשה הם רימו את הבוחרים שלהם. למרות הססמה של ממשלה לאומית חילונית, חברי הכנסת שלהם יצאו מגדרם כדי לרצות את החרדים. הכל סיפורים. הדבר היחיד שנשאר זה אותו דף לבן ריק, עם חתימה של גנץ למטה".

"עשינו הכל על מנת להקים ממשלה לאומית רחבה", הצהיר ליברמן. "אני לא יכול לקבל שכל מה שמכתיב את סדר היום במדינת ישראל זו הבעיה האישית של ראש הממשלה. אני לא יכול לקבל את הטירוף הזה, ששלושה רמטכ"לים שקלו בשיא הרצינות להקים ממשלה בתמיכת איימן עודה והרשימה המשותפת, אותם אלה שבעימות האחרון התייצבו לצד הג'יהאד האסלאמי וקראו לחיילי צה"ל פושעי מלחמה".

תגיות:אביגדור ליברמןכחול לבןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה