חדשות בארץ

נתניהו: "אם חיזבאללה יעז לתקוף את ישראל – הוא ולבנון ישלמו מחיר כבד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו איים, כי אם חיזבאללה יפעל נגד ישראל, לבנון תשלם על כך מחיר כבד. הוא בירך את ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, על נצחונו בבחירות: "זהו גם ניצחון מוחץ במאבק נגד האנטישמיות"

נתניהו, הבוקר (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)נתניהו, הבוקר (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לאיומים שנשמעים מאיראן לעשות שימוש בארגון חיזבאללה על מנת לפגוע בישראל.

"בימים האחרונים שמענו בכיר במשמרות המהפכה שוב מאיים שאיראן תשמיד את תל אביב מתוך לבנון", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "בזה הוא חשף אמש פשוטה – חיזבאללה הוא פשוט זרוע ביצוע של איראן בלבנון",

"נסראללה הכחיש מיד את הדברים, אך אני מבקש להבהיר: אם חיזבאללה יעז לתקוף את ישראל – הארגון ומדינת לבנון, שמאפשרת את התקיפות משטחה נגדנו, ישלמו מחיר כבד", הצהיר ראש הממשלה.

נתניהו שב ובירך את ראש ממשלה בריטניה, בוריס ג'ונסון, על ניצחונה של המפלגה השמרנית בבחירות לפרלמנט הבריטי: "זהו גם ניצחון מוחץ במאבק נגד האנטישמיות. אני מצפה להמשיך לעבוד עם ג'ונסון בשנים הקרובות, כדי להמשיך ולחזק את היחסים המצוינים בין ישראל ובריטניה. הם ניכרים בנתוני הסחר ההדדיים העצומים, בתיירות ובתחומים נוספים. הם ניכרים גם בתחום הביטחוני – במאבק בין הטרור, באופן שלא הכרנו בשנים קודמות".

כשלצדו שר האוצר משה כחלון, התייחס נתניהו למשבר בשוק הנדל"ן, והציג נתונים המלמדים על ההתייצבות שחלה במחירי הדירות: "מצבה של ישראל בתחום הדיור הוא לא פשוט, משום שאנחנו אחת המדינות הקטנות בעולם, אבל עם אוכלוסייה שגדלה יותר מהר כמעט מכל אוכלוסייה אחרת בעולם. יותר מכל אוכלוסייה אחרת בעולם המערבי, וכמעט יותר מכל אוכלוסייה אחרת בעולם הערבי. התוצאה הכמעט אוטומטית היא שמחיר הדיור יעלה ויעלה, כי השטח מוגבל והאזורים המועדפים מוגבלים, וזה בדיוק מה שקרה לנו במשך כעשור".

ראש הממשלה הוסיף וטען, כי בשלוש השנים האחרונות חלה "התיישרות" במחירים לאחר "עלייה תלולה מאוד" שהחלה לפני כעשור: "כששר האוצר כחלון נכנס לתפקידו לפני כמעט חמש שנים, הוא ביקש לקחת את הנושא תחת הנהגתו, וקבענו שורה של כלים שיעמדו לרשותו כדי לבצע את מה שנתפס אז כבלתי ניתן להשגה – להפסיק את העלייה במחירי הדיור. מה שקרה כאן זהו הישג אדיר לממשלה שלנו, לך השר, לצוות שעבד איתך, ואני מברך אותך".

בכל הנוגע לפיזור הכנסת ולהליכה לבחירות שלישיות בתוך פחות משנה, אמר נתניהו: "לצערי, אנחנו נכנסים למערכת בחירות שלישית, בחירות מיותרות שנכפו על המדינה. אבל כפי שאתם רואים, הממשלה ממשיכה לעבוד במרץ בכל תחומי הפעילות החשובים, ובראש ובראשונה בענייני ביטחון. אני לא יכול לפרט את הצעדים שאנחנו מחליטים עליהם בקבינט מעת לעת, אתם רואים את תוצאותיהם. הפעילות של הממשלה ושל הקבינט תימשך כדין, ולפי הצורך, עד ליום הבחירות, ואני מקווה שגם אחריו".

תגיות:איראןלבנוןחיזבאללהבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה