חדשות בארץ

סער: "הלוואי שהייתה לי תקשורת מלטפת כמו לנתניהו"

חבר הכנסת גדעון סער דחה את הטענות כי הוא חסר ניסיון ואינו מתאים לעמוד בראשות הממשלה: "אלו ססמאות של אנשים שמבקשים לשכנע את הציבור שיש רק אדם אחד שיכול לעמוד בראש המדינה"

סער (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)סער (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

לקראת הבחירות המקדימות לראשות הליכוד, הצפויות להיערך בעוד שבועיים, אמר הבוקר (חמישי) חבר הכנסת גדעון סער כי הוא זוכה לתמיכה רבה בקרב חברי המפלגה וראשי רשויות מקומיות מטעמה. בריאיון לירון דקל ועמית סגל בכאן ב', טען סער כי על ראשי הרשויות מופעלים "לחצים מטורפים וברוטליים על ידי עובדי מדינה" שלא לתמוך בו בפומבי: "למרות זאת, רבים באים באומץ לב ותומכים בי".

סער דחה את הטענות כי הוא חסר ניסיון ואינו מתאים לעמוד בראשות הממשלה. לדבריו, "אלו ססמאות של אנשים שמבקשים לשכנע את הציבור שיש רק אדם אחד שיכול לעמוד בראש המדינה. הלוואי שהייתה לי תקשורת מלטפת כמו לראש הממשלה. אינני מכיר עוד פוליטיקאי אחד במדינת ישראל, שיש כל כך הרבה עיתונאים שמהדהדים את המסרים שלו. הכל כדי ליצור מצב שיש רק אופציה אחת".

בהתייחסו לפיזור הכנסת, אמר סער כי "המערכת הפוליטית בישראל ירדה לשפל המדרגה. מרגע זה, הדבר היחיד שחשוב הוא לעצור את ההידרדרות. שתקום כאן ממשלה שתטפל בבעיות של האזרחים, שנאחד את העם במקום להרחיב את הקרעים בכל קמפיין בחירות. אני יכול לעשות זאת, ולמרבה הצער ראינו, ואנחנו רואים, שראש הממשלה אינו יכול לעשות זאת. לכן הקמפיין שלי הוא קמפיין של אין ברירה". הוא הצהיר, כי "האפשרות היחידה בדינמיקה הקיימת היא למסור את השלטון בהתנדבות לצד השני. מי שמעדיף לעצור על פי תהום – יתמוך בי".

מרכז הליכוד יתכנס הערב בתל אביב כדי לאשר את המועד לקיומן של הבחירות המקדימות לראשות המפלגה ב- 26 בדצמבר. סער אמר אתמול, כי לאחר אישורם הרשמי של הפריימריז במרכז יודיעו חברי ליכוד נוספים על תמיכתם בו. על פי הדיווח הבוקר בכאן חדשות, סער נפגש עם השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, וביקש את תמיכתו. מאז הודיע היועץ המשפטי לממשלה על הגשת כתב אישום נגד נתניהו, ארדן שמר על דממה בכל הנוגע לעניינים הפוליטיים. עד כה, יואב קיש ומיכל שיר הם היחידים מבין חברי הכנסת של הליכוד שהודיעו על תמיכתם בסער.

תגיות:גדעון סערפריימריזהליכודבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה