חדשות בעולם

הזוי: 56 דובי קוטב הגיעו לכפר ברוסיה - בחיפוש אחרי קרח

שינויי האקלים והתחממות כדור הארץ משפיעים באופן ישיר על דובי הקוטב של מרחבי רוסיה, ולאחרונה נצפו כ-56 דובים בכפר בצפון רוסיה - ככל הנראה בחיפוש אחר קרח ומזון

אא

שינויי האקלים והתחממות כדור הארץ משפיעים באופן ישיר על דובי הקוטב של מרחבי רוסיה, ולאחרונה נצפו כ-56 דובים בכפר בצפון רוסיה - ככל הנראה בחיפוש אחר קרח ומזון. 

לדברי מומחים מקרן הטבע העולמית (WWF) הדובים המסוכנים ארבו לאנשי הכפר רירקיפי שבמחוז צ'וקוטקה, שבו חיים למעלה מאלף בני אדם. החשש העיקרי היה שבהעדר הכמות המספקת של קרח, שמהווה מקום מגורים ראוי לדובים - הם יתחילו לחדור לאוטונומיה האנושית - ויעשו בה שמות. כדי להישמר מתרחיש שכזה, החלו אנשי הכפרים באזור להקים מחסומים וגדרות שירחיקו מעליהם את דובי הקוטב המסוכנים, שיכולים להרוג אדם בקלות. 

הסחת דעת נוספת שעשו המקומיים כדי להימנע ממפגש 'פנים אל פנים' עם הדובים הקטלניים היא נקודת הזנה של הדובים, בפגרים של ניבתנים. הניבתנים הם יונקים ימיים גדולים שחיים במימיו הקרים של האוקיינוס הארקטי, ומכונים לעתים בטעות 'אריות ים' או 'סוסי ים'. 

רשויות רוסיה מקוות כי במהלך השבוע יתחיל האזור להתקרר בשנית, ושכבת קרח חדשה שתיווצר - תשים קץ לתרחישי האימה שתושבים רבים כה מפחדים מפניהם, ובצדק: דובי הקוטב ברוסיה הן חיות בר מוגנות, ולמרות שהם לא חוששים מקרבה לבני אדם או לבעלי חיים, המדינה אוסרת פגיעה או ציד לא חוקי שלהם. 

תגיות:רוסיהקרחמחסורדובי קוטב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה