חדשות בארץ

ח"כ קיש: "גדעון סער – היחיד שיכול להציל את שלטון הימין"

בהתייחס לביקורת כלפי סער לפיה הוא חותר תחת ראש הממשלה דווקא ברגעיו הקשים, קיש טען כי "יש תמיכה עצומה, מלמטה עד למעלה. לגבי חברי הסיעה אני מניח שברגע שיוכרזו בחירות לראשות המפלגה נראה שינוי משמעותי, אנשים מחכים לראות שזה קורה". אתמול הודיע קיש לראשונה על תמיכתו בסער לראשות הממפלגה, ומאז ההכרזה הוא מקבל "המון הודעות ותמיכה ממתפקדים, חברי מרכז, ראשי סניפים, יש באמת הבנה שאנחנו חייבים לשמור על ארץ ישראל"

סער וקיש (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)סער וקיש (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

לאחר שאמש (מוצ"ש) הודיע על תמיכתו בגדעון סער בבחירות להנהגת הליכוד, חבר הכנסת יואב קיש אמר היום כי במצב שסער לא ייבחר "אנחנו עלולים לאבד את שלטון הימין", וכי סער הינו "היחיד שיכול להוציא אותנו" מהפולנטר הפוליטי.

מאז הוגשו שלושת כתבי האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיש הוא חבר הכנסת השני מהליכוד שמביע את תמיכתו במועמדותו של סער לראשות המפלגה. קדמה לו מיכל שיר, מקורבתו של סער, שהכריזה כי הוא "האדם המתאים ביותר להרכיב ממשלה ולשמור על ערכי המחנה הלאומי". מאז הודעתו הפומבית על התמודדות מול נתניהו, רבים מראשי הרשויות מהליכוד הביעו את תמיכתם בסער.

"זה בא מניתוח של המציאות", הסביר קיש. "ביום רביעי אנחנו ככל הנראה הולכים לבחירות נוספות. הלוואי ויהיה פתרון אחר בסיטואציה הזו, אחרי שהיינו בפעם הקודמת ב-60 מנדטים, ירדנו ל-55, אני חושש שעוד נתגעגע ל-55. מאוד יכול להיות שנשלם מחיר מאוד כבד במחנה הימין".

לדברי קיש, הדרך היחידה לערוך שינויים דרמטיים במערכת אכיפת החוק, שבמחנה הימין טוענים כי הם חיוניים, היא בכך שסער יעמוד בהנהגת המדינה. "חייבים לעשות שינויים במערכת אכיפת החוק ובמשטרה, יש תקלות חמורות שקרו. לצערי עם נתניהו לא נוכל לעשות את זה. כיו"ר ועדת הפנים רציתי להוביל ועדת חקירה בנושא גל הירש, נתניהו עצר אותי. הדרך היחידה שנוכל לעשות את זה היא בהובלתו של סער, ואז יהיה אפשר לטפל בליקויים החמורים במערכת אכיפת החוק".

בהתייחס לביקורת כלפי סער לפיה הוא חותר תחת ראש הממשלה דווקא ברגעיו הקשים, קיש טען כי "יש תמיכה עצומה, מלמטה עד למעלה. לגבי חברי הסיעה אני מניח שברגע שיוכרזו בחירות לראשות המפלגה נראה שינוי משמעותי, אנשים מחכים לראות שזה קורה". לדבריו, תנועת הליכוד היא דמוקרטית, ובמפלגה ינהלו על כך דיון ולאחריו תיערך הצבעה. "בסוף גם נקבל את הכרעת הבוחר ונמשיך מחוזקים מאחורי הובלה של מנהיג אחד. אני מאמין שהדרך היחידה היא ללכת עם סער, אם נמשיך עם נתניהו אנחנו ברכבת שמגיעה לשום מקום".

"אנשים אומרים לי שעם סער בראש הם יחזרו לליכוד. אם אנחנו נלך בראשות סער נביא למחנה הימין תוצאה יותר טובה, אני מאמין שגם הליכוד יקבל יותר מנדטים. אני חושב שנוכל להשיג ממשלת ימין ללא כחול לבן. אני מקבל מאתמול המון הודעות ותמיכה ממתפקדים, חברי מרכז, ראשי סניפים, יש באמת הבנה שאנחנו חייבים לשמור על ארץ ישראל", סיכם קיש את דבריו.

תגיות:גדעון סעריואב קישהליכודבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה