חדשות בארץ

נתניהו בישיבת הממשלה: "ישראל לא תאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא למדינות אירופה להגביר את הלחץ מול איראן, אולם הבהיר כי "עם או בלי מדינות אירופה, ישראל לא תאפשר לאיראן, בשום מצב, לפתח נשק גרעיני". בנוגע לרצועת עזה: "לא תהיה שום הסדרה אם הירי יימשך. מה שהטרוריסטים בעזה ספגו במבצע חגורה שחורה – זה רק קדימון"

נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום, כי ישראל תמשיך לפעול כדי למנוע מאיראן לפתח נשק גרעיני, וקרא להגביר את הלחץ על משטר האייתוללות בטהראן.

בפתח ישיבת הממשלה, אמר נתניהו: "בשבוע האחרון קיימתי שיחות חשובות עם מנהיגי ארצות הברית ורוסיה. שוחחתי עם הנשיא טראמפ ועם הנשיא פוטין, ונפגשתי בליסבון עם מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו. במוקד כל השיחות הללו עמד נושא אחד – איראן. איראן ממשיכה בתוקפנות שלה במזרח התיכון, והיא אף מגבירה אותה".

נתניהו התייחס בדבריו להפגנות של השבועות האחרונים בעיראק, בהם נהרגו מאות מפגינים: "אתמול הייתה התקפת דמים בבגדאד, שבה נרצחו למעלה מ- 20 מפגינים עיראקים חפים מפשע. יש סימנים הולכים ומצטברים, שההתקפה הרצחנית הזאת בבגדאד בוצעה על ידי המיליציות השיעיות בעיראק, בהנחיה ישירה של משמרות המהפכה של איראן. בעת הזאת, מול הרצחנות הזאת, יש להגביר את הלחץ על איראן, וזה מה שאני קורא למדינות אירופה לעשות. אני מבקש גם להבהיר: עם או בלי מדינות אירופה, ישראל לא תאפשר לאיראן, בשום מצב, לפתח נשק גרעיני".

בכל הנוגע למתיחות המתמשכת בדרום, מול רצועת עזה, אמר נתניהו כי "לא תהיה שום הסדרה אם הירי יימשך. להיפך, הטרוריסטים בעזה ירגישו עוד יותר את נחת זרוענו. מה שהם ספגו לפני שלושה שבועות במבצע 'חגורה שחורה', בו חיסלנו את מנהיג הג'יהאד האסלאמי ועשרות פעילים של הארגון, זה רק קדימון".

"הנחיתי את שר הביטחון ואת צה"ל להיערכות מתאימה, אני לא אפרט את התוכניות שלנו. נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ביטחון ישראל", הוסיף ראש הממשלה.

תגיות:איראןרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה