חדשות בארץ

מרגש: אפה 6000 עוגיות לרגל בר המצווה שלו, לטובת פארק לילדים הסובלים מאוטיזם

חושבים שאתם לא יכולים להשפיע ולשנות? חשבו שוב: נער בן 13 ממודיעין אפה 6,000 עוגיות, והצליח לגייס 13,000 ש"ח לטובת הקמת פארק מיוחד, לילדים הסובלים מאוטיזם

אא

אם אתם מרגישים שאין לכם יכולת לשנות את העולם, היוזמה של גדי שרייבר ממודיעין, ודאי תוכיח לכם ההיפך: שרייבר בן ה-13 החליט בצעד יוצא דופן לאפות 6,000 עוגיות לרגל בר המצווה שלהם, אותם מכר כדי לממן פארק מיוחד לילדים הסובלים מאוטיזם. 

תאמינו או לא, תוך זמן קצר נמכרו כל העוגיות שלו, ושרייבר הצליח לגייס 13,000 שקלים לטובת המיזם שלו. "אני מאוד גאה בבן שלי", סיפרה השבוע ד"ר אלישבע שרייבר בראיון ל'חרדים 10'. לדבריה, מדובר בסוג של מסורת משפחתית, לעשות חסד למען האחר בהתקרב הנער לגיל מצוות. "במשפחה הפכנו את זה למסורת שכל ילד המגיע לגיל מצוות מקבל על עצמו משהו למען הקהילה". 

גדי אוהב לבשל ולאפות, ונדמה כי היה לו ברור כמעט מיד מה הולכת להיות תרומתו בקהילה. 

ביום הנחת התפילין הגיעו בני המשפחה ביחד עם גדי לעמותה למען ילדים אוטיסטים בשם 'בית אקדם', שם הניח גדי תפילין במעמד מרגש שבו קיבלו מנהלי העמותה את הצ'ק על סך 13,000 ש"ח לידיהם. 

כשהתפרסמה היוזמה ברשתות החברתיות - הצליח גדי לרגש אלפים, ולגרור מאות תגובות מפרגנות ולייקים. "התרגשנו מהתגובות", מסכמת ד"ר שרייבר. "אני מאושרת שגדי תרם כל כך הרבה מזמנו", סיכמה. 

תגיות:עוגיותחסדבר מצווהמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה