חלומות

"ראיתי את סבתא שלי בחלום, רוקדת על כך שהנכד שלה יהיה בתלמוד תורה"

כשבעלה של אביטל החל להתחזק, היא נותרה מאחור. כשהוא רצה להכניס את הילד לתלמוד תורה, היא התנגדה. אבל אז הגיע החלום

אא

שלום רב,

אני בעלת תשובה כבר מספר שנים ב"ה אמא ל 4 בנים צדיקים ומתוקים.

את החזרה בתשובה התחלתי בעקבות בעלי שמגיע ממשפחה רחוקה מאוד מתורה ומצוות והתחיל לשאול שאלות על היהדות והגיע לאמת. לי זה לא התאים כ"כ, והיו לנו הרבה ויכוחים בנושא.

בינתיים נולד לנו בן, וכשהוא הגיע לגיל 3, בעלי רצה להכניס אותו לתלמוד תורה. אני לא רציתי בשום פנים ואופן. בעלי שכנע אותי שרק אלך לראות את תלמוד התורה. שמתי עלי כיסוי ראש וחצאית מתאימה, והלכתי איתו. האמת שלא כ"כ אהבתי מה שראיתי, כי זה לא התאים לאורח החיים שלי ולאופן שאני מתלבשת, שאני לא הולכת עם כיסוי ראש ביומיום. ובכלל, הילדים "דוסים", ואיך הוא יסתדר?

היה לי קשה מאוד, כי בעלי ממש לחץ ואני רציתי שנשלח אותו לגן ממלכתי דתי, הבנתי שזאת צומת דרכים שתשפיע מאוד על העתיד של הילד שלי. התחלתי לחשוב ממה הוא יתפרנס, זה לא המסלול שארצה בשבילו, ללמוד כל היום תורה. איפה לימודים אקדמאיים, לרכוש מקצוע וכו'?

באותו יום, היה זה ערב שבת נשאתי עיני לשמים ודיברתי עם בורא עולם. ביקשתי ממנו שיכוון אותי, שאני לא יודעת כלום ורק הוא יודע מה טוב לנו, וביקשתי שייתן לי סימן שבאמת הילד שלי צריך להיכנס לתלמוד תורה ושזה יהיה מסלול חייו.

באותו לילה חלמתי שאני צועדת לתוך אולם גדול של שמחות, כולם לבושים חגיגי עם סידור ביד. באמצע האולם ניצב ארון ספר תורה ואני פותחת אותו ורואה את סבתי רחמה, עליה השלום, אמא של אבא שלי שנפטרה כמה שנים לפני כן, שמחה ומאושרת, מחזיקה לי את שתי הידיים ואומרת לי בשמחה שהיא ממש מאושרת שהנין שלה ילמד בתלמוד תורה, כמה שזה יעשה לה טוב. היא פשוט רקדה איתי בשמחה גדולה.

התעוררתי בבהלה והתחלתי פשוט לבכות, הרגשתי שהחלום היה אמיתי לגמרי. בעלי לא הבין למה אני כה נסערת. סיפרתי לו שביקשתי סימן אם הילד צריך להיכנס לתלמוד תורה או לא, ושבורא עולם שלח לי את סבתא שלי שתאמר לי שזו הדרך הנכונה ביותר עבורו.

מיותר לציין שהכנסנו את הילד לתלמוד תורה. אני התקרבתי יותר ויותר לדת, וב"ה, היום אנו משפחה חרדית עם 4 בנים שלומדים בתלמוד תורה. ב"ה.

תגיות:חלומותחזרה בתשובהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה