חדשות בארץ

הר חברון: מחבל שיידה בקבוקי תבערה נהרג מירי חיילי צה"ל

במהלך פעילות מבצעית לסיכול פיגועים באזור הר חברון, נתקל כוח צה"ל בחוליית מחבלים שיידתה בקבוקי תבערה. החיילים פתחו באש והרגו את אחד המחבלים. שותפיו לחוליה נעצרו

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

כוח צה"ל, שפעל הערב (מוצאי שבת) סמוך לכפר בית עווא שבאזור הר חברון, נתקל בחוליית מחבלים שיידתה בקבוקי תבערה לעבר רכב ישראלי. החיילים פתחו בירי לעבר החוליה, והרגו את אחד המחבלים. מקורות פלסטיניים דיווחו כי ההרוג הוא בדווי מסאלמה, בן 18. שותפיו לחוליה נעצרו על ידי החיילים, והועברו לחקירה.

מדובר צה"ל נמסר: "במהלך פעילות מבצעית של לוחמי צה"ל לסיכול פיגועים, סמוך לכפר בית עווא שבחטמ"ר יהודה, זיהו הלוחמים שלושה חשודים משליכים בקבוקי תבערה דולקים לעבר רכב ישראלי שנע על הציר. הלוחמים הגיבו בירי, וזוהתה פגיעה באחד החשודים. שני החשודים הנוספים נעצרו על ידי הלוחמים, והועברו לחקירת כוחות הביטחון".

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי, אמר: "אנו מברכים את כוחות צה"ל וחיילי חטיבת יהודה על פעילותם המסורה והנחושה לשמירת ביטחון התושבים. הערב הרגו ועצרו מחבלים שעסקו בניסיון לרצוח מתיישבים על ידי זריקת בקבוקי תבערה, חוליית טרור שסיכנה את תושבינו מספר פעמים והערב ברוך השם סוכלה".

תגיות:בקבוק תבערהצה"להר חברון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה