חדשות בארץ

שבועיים להכרעה הגורלית: אדלשטיין ייפגש עם צוות המו"מ של הליכוד וכחול לבן

בשעה 18:00 ייוועד אדלשטיין עם צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד, כאשר תחילה ייפגש עם ראשי הנציגות מהליכוד – השרים יריב לוין וזאב אלקין. בכחול לבן מברכים: "תומכים ביוזמתו של יו"ר הכנסת, כמו גם על כל דיאלוג שיוכל לקדם ממשלת אחדות רחבה בהובלת כחול לבן ביחד עם הליכוד, אשר תתבסס על קווי יסוד משותפים"

אדלשטיין, היום (צילום: פלאש 90)אדלשטיין, היום (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, הודיע היום (שלישי) כי ייפגש הערב עם צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד, בניסיון למנוע "קריסה כלכלית וחברתית", זאת, ברקע 14 הימים שנותרו עד לפקיעת המנדט להרכבת הממשלה מידי הכנסת, שתוביל לבחירות חוזרות. אדלשטיין אמר בהצהרתו בכנסת כי "זה רגע האמת של הפוליטיקה הישראלית", ו"הרגע לבחור בין מנהיגות לפחדנות". הוא כינה את המשבר הפוליטי "אזעקת אמת", וקרא למנהיגי המפלגות לבחור "בין התחברות לכמיהת הציבור, לבין משבר אמון קולוסאלי".

יו"ר הכנסת הוסיף כי פנה היום לשני ראשי המפלגות הגדולות וביקש מהם להורות לצוותי המו"מ להיפגש איתו עוד הערב בלשכתו בכנסת, "לניסיון אחרון להקים ממשלה ולמנוע בחירות נוספות".

מכחול לבן נמסר בתגובה על הדברים: "אנו מברכים על יוזמתו של יו"ר הכנסת, כמו גם על כל דיאלוג שיוכל לקדם ממשלת אחדות רחבה בהובלת כחול לבן ביחד עם הליכוד, אשר תתבסס על קווי יסוד משותפים. יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הנחה את צוות המשא ומתן, בראשות ד"ר יורם טורבוביץ' ומר שלום שלמה לעשות כל מאמץ כדי למנוע בחירות שלישיות מיותרות ויקרות ולהיוועד עם יו"ר הכנסת עוד היום במטרה לדון בכך".

שתי המפלגות השיבו בחיוב להצעתו, ובשעה 18:00 ייוועד אדלשטיין עם צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד, כאשר תחילה ייפגש עם ראשי הנציגות מהליכוד – השרים יריב לוין וזאב אלקין.

מוקדם יותר נפגש יו"ר הכנסת עם מספר 3 בכחול לבן, ח"כ משה יעלון, אותו זימן בשל ההבנה כי הוא ממובילי הקו התקיף שלא לשבת בממשלה תחת בנימין נתניהו.

גורמים בכחול לבן הבהירו היום לקראת הצהרת אדלשטיין כי "לא נשב אפילו דקה אחת תחת ראש ממשלה עם כתב אישום על שוחד. זה עיקרון, ולא משנה אם מדובר בכמה חודשים. המתווה הזה של אדלשטיין כבר הוצג במהלך שיחות המו"מ בין שתי מהפלגות".

תגיות:יולי אדלשטייןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה