חדשות בארץ

גנץ לחברי הליכוד: "נבחרנו כדי לטפל במצבו המשפטי של נתניהו?"

גנץ במסר לחברי הליכוד: "אתם ממשיכי דרכם של מנהיגים דגולים כמו בגין ושמיר. חברים שתמיד ידעו לשים את האינטרס הלאומי לפני המפלגתי. נותרו לנו שבועיים וחצי, הזמן לקבלת החלטות מנהיגותיות שיחסכו בחירות מיותרות הוא כאן ועכשיו". לפיד: בממשלה בראשות גנץ לא יהיו טריקים ושטיקים, וכן לא נציע חתימות לגדעון סער. לא לאף אחד אחר. רק כחול לבן תשביע ממשלה

גנץ וסער, 2012 (צילום: פלאש 90)גנץ וסער, 2012 (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן בני גנץ פנה היום (שני) לחברי מפלגת הליכוד במסר לפיו אם ימשיכו להגן על יו"ר מפלגתם, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשל מצבו המשפטי ויביאו לבחירות שלישיות, מפלגתם עשויה להפסיד בבחירות שתחזק את כוחה של כחול לבן. "נתניהו גרר את ישראל פעמיים לבחירות בשל מצבו המשפטי - וכעת הוא מנסה לעשות זאת שוב", אמר גנץ בישיבת סיעה.

גנץ הוסיף: "120 ח"כים נושאים באחריות שנגיע לבחירות מיותרות בעלות של מיליארדים. 119 ח"כים לא רוצים ללכת לבחירות. רק ח"כ אחד, יו"ר הליכוד נתניהו, גורר מדינה שלמה לבחירות יקרות ומיותרות. אני קורא לחברי הכנסת מכל סיעות הבית - אנחנו חייבים להתעשת. הגיעה העת להסיר את החרמות והאיסורים ולשבת ולדבר על הקמת ממשלה בישראל - ממשלת אחדות רחבה וליברלית בהובלת כחול לבן".

יו"ר כחול לבן קרא לחברי הליכוד להצטרף לממשלה שהוא יעמוד בראשה במשך השנתיים הראשונות, ואילו נתניהו – אם יזוכה בבית המשפט – יכהן במחצית השנייה. "במצב הנוכחי שבו בלוק של 55 ח"כים נוקטים בגישה של כולם בשביל אחד ואחד בשביל עצמו", הזהיר. "זה גורם נזק אדיר למדינה, וחמור לאזרחיה".

לדבריו, "נתניהו אמר בשבוע שעבר שיש בישראל הפיכה שלטונית. אבל האמת היא שיש בישראל שיתוק שלטון. אני פונה לח"כים של הליכוד - האם נבחרנו לטפל בביטחון, חינוך ובריאות או במצבו המשפטי של נתניהו? זכרו - אתם ממשיכי דרכם של מנהיגים דגולים כמו בגין ושמיר. חברים שתמיד ידעו לשים את האינטרס הלאומי לפני המפלגתי. נותרו לנו שבועיים וחצי, הזמן לקבלת החלטות מנהיגותיות שיחסכו בחירות מיותרות הוא כאן ועכשיו".

מספר 2 של גנץ, ח"כ יאיר לפיד, ציין בהצהרתו כי הוצמדה אבטחה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לפרקליט המדינה שי ניצן, ולפרקליטת מיסוי וכלכלה ליאת בן ארי. "יש איומים על חייהם. אין שאלה למה. הסיבה ברורה. נתניהו מסית נגדם. הם צריכים אבטחה אחרת אנשיו יפגעו בהם. לזה הגענו?", אמר לפיד.

הוא הוסיף: "פעם שאלו את בגין מהי ההחלטה הכי חשובה שהוא עשה בחייו. הוא אמר 'מנעתי מלחמת אחים'. ביבי מנסה לגרור אותנו למלחמת אחים. הוא קורא לאנשיו לצאת לרחובות למרד אלים נגד המדינה. לא ניתן לזה לקרות".

לפי לפיד, במאמצים להקמת ממשלה בראשות גנץ "לא יהיו טריקים ושטיקים", וכן "לא נציע חתימות לגדעון סער. לא לאף אחד אחר. רק כחול לבן תשביע ממשלה".

תגיות:בני גנץהליכודבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה