חדשות בארץ

דרעי לגלג על ליברמן: "כמו חתול שצועק מיאו בשביל לקבל תשומת לב"

דרעי בישיבת סיעות הימין: "מי שהכניס לגנץ את הרעיון של ממשלת מיעוט הוא ליברמן, הוא נתן לו להבין שזה אפשרי כדי שהוא לא יפרק את כחול לבן ויכנס לממשלת אחדות. אחרי שהצליח בזה הוא יכול היום לבוא מדושן עונג ולספר עד כמה הוא לא הצליח להירדם בלילה שאין ממשלת אחדות"

דרעי ונתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)דרעי ונתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, טען היום (רביעי) כי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן סיכל את המגעים המתקדמים בין כחול לבן לליכוד לכונן ממשלת אחדות, והונה, לדבריו, את נציגי שתי הסיעות בכך שהציע לאחרונה לכונן ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. "הוא עשה זאת בכישרון ובתחכום רב", אמר דרעי בישיבת חברי בלוק הימין.

לפי דרעי, ליברמן פעל להביא לכך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא יוותר "יותר מידי" ליו"ר כחול לבן בני גנץ, וכן להפך. "בפגישות שלו איתם הוא הלך לוודא את זה, שאף אחד לא יבוא עם רוח של פשרה". לדבריו, "מי שהכניס לגנץ את הרעיון של ממשלת מיעוט הוא ליברמן, הוא נתן לו להבין שזה אפשרי כדי שהוא לא יפרק את כחול לבן ויכנס לממשלת אחדות. אחרי שהצליח בזה הוא יכול היום לבוא מדושן עונג ולספר עד כמה הוא לא הצליח להירדם בלילה שאין ממשלת אחדות".

יו"ר ש"ס מסר כי בכוונתו להיענות לבקשתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין לפתור את הפלונטר הפוליטי, במסגרתה יפעל לכינון ממשלה ללא מספר 2 בכחול לבן, יאיר לפיד. "עד עכשיו לא יכולתי לפעול הרבה כי ליברמן השאיר לי מוקשים בכל מקום. אבל עכשיו אני הולך להיכנס בכל הכוח לפעול להקים ממשלת אחדות בלי לפיד. גנץ יודע שיש מתווה ברור. זה או מתווה הנשיא או בחירות שהוא לא רוצה. אני אתרום כל מה שאני יכול למען זה".

"ליברמן ישלם את המחיר על מעשיו" הכריז דרעי, "הציבור לא טיפש. הוא יודע שהוא ממשיך לתעתע בכולם. תוקם כאן ממשלת אחדות טובה בלי לפיד ובלי ליברמן כמו שהציבור רוצה ומצפה".

בראשית דבריו התייחס יו"ר ש"ס למתקפות החריפות של יו"ר ישראל ביתנו על הנציגות החרדית, וסיפר כי "לפני 15 שנה היה לי אירוע קשה, מישהו דיבר נגדי דברים קשים בכנס מסוים ולקחתי את זה קשה. נכנסתי לרב קנייבסקי וסיפרתי לו בכאב על הדברים. הוא אמר לי, כשאתה הולך ברחוב וחתול מצייץ נגדך אתה מרגיש רע?" לדברי דרעי, "אביגדור ליברמן הוא כמו אותו חתול שמצייץ כשרוצה חלב, גם הוא מצייץ כי הוא רוצה תשומת לב".

תגיות:אריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה