חדשות בארץ

הרנטגן חשף: המחבל ניסה להבריח טלפונים בתוך גופו

חבר בארגון טרור עורר את חשדם של אנשי השב"ס כאשר מיהר לסיים את תהליך הקליטה, ורק הודות לתושייה של מפקד היחידה שחשד כי הלה מחזיק בתוך בטנו טלפונים סללאריים, מנעה את ההברחה. השב"ס: סוכלו לאחרונה הברחות דומות שנועדו להכווין פיגועי חבלה מכותלי הכלא

החפצים שהוצאו מגופו של האסיר (צילום: שירות בתי הסוהר)החפצים שהוצאו מגופו של האסיר (צילום: שירות בתי הסוהר)
אא

שירות בתי הסוהר הודיע היום (ראשון) כי סוכלה הברחת טלפונים ניידים בידי אסיר ביטחוני. המשתייך לארגון החזית העממית, שהחדיר לגופו אמצעים סלולאריים.

לפי הודעת השירות, ההברחה נמנעה במהלך קליטתו של האסיר בכלא מגידו, כאשר "מיהר לסיים את תהליך הקליטה", ועורר בכך את חשדם של הסוהרים כי הלה החדיר לבטנו חפץ זר. בתגובה, הורה מפקד היחידה לשלוח אותו לבדיקת רנטגן בבית החולים, במסגרתה אותרו בגופו שני טלפונים סלולריים, שני כרטיסי סים וכן שני לוחות מקשים. לאחר הבדיקה הוא נעצר, והחפצים הוצאו מגופו באמצעות הליך רפואי, שלפי הודעת השב"ס הציל את חייו.

האסיר הורשע בעבר בהשתייכות לארגון החזית העממית, ובחודש יוני שוחרר מבית הסוהר גלבוע. היום הוא הובא למעצר בפעם השלישית בחייו.

בשב"ס ציינו מקרים קודמים שגברו באחרונה, בהם סוכלו ניסיונות רבים של הברחת טלפונים סלולריים בידי מחבלים לתוככי בתי הכלא הביטחוניים, על מנת להנחות פיגועי חבלה מכותלי הכלא.

תגיות:אסירים ביטחונייםהברחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה