חדשות בעולם

בן תשע ו...מהנדס חשמל: הכירו את ה’איש הקטן’ מבלגיה, שעומד לעשות היסטוריה

באוניברסיטת איינדהובן לטכנולוגיה שבה הוא לומד, בהולנד, כבר רגילים לראות כישרונות מסוגים שונים, אך לא די בכך שסימונס קבע שיא של האדם הצעיר ביותר שסיים את חוק לימודיו האקדמיים, מוריו מעידים עליו כי "הוא ילד פלא. כמו ספוג, קולט כל מה שמסביב"

לורן סימונס לורן סימונס
אא

בלגיה מתרגשת: לורן סימונס בן התשע הוא הסטודנט הצעיר ביותר שיסיים בחודש הבא תואר אקדמי באוניברסיטה, ויהפוך למהנדס חשמל מן המניין. 

באוניברסיטת איינדהובן לטכנולוגיה שבה הוא לומד, בהולנד, כבר רגילים לראות כישרונות מסוגים שונים, אך לא די בכך שסימונס קבע שיא של האדם הצעיר ביותר שסיים את חוק לימודיו האקדמיים, מוריו מעידים עליו כי "הוא ילד פלא. כמו ספוג, קולט כל מה שמסביב".

אל הכותרות עלה סימונס רק בשנה שעברה - כאשר סיים את חוק לימודיו ב... תיכון, ותוך שנה אחת בלבד כאמור - הוא צפוי לקבל את התואר האקדמי שלו. לדברי הוריו, זוג רופאים בהכשרתם, עשרות אוניברסיטאות מובילות בעולם כבר פנו אליו בתקווה שימשיך את לימודיו לתואר השני אצלן, אך סימונס לא ממהר לבחור. 

לדבריו, הוא אומנם מתעתד להמשיך ללימודי תואר שני ושלישי בהנדסת חשמל, ובמקביל ללמוד רפואה - מהסיבה שעוד לא החליט אם להיות מהנדס, מנתח או אסטרונאוט. "כשאהיה גדול אני רוצה להיות אסטרונאוט או מנתח לב, ולהתעסק בעבודה החשובה והמאתגרת של פיתוח איברים מלאכותיים. 

תגיות:בלגיהילדיםמהנדסתואר אקדמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה