חדשות בארץ

נתניהו: "שומרים על חופש פעולה מלא, נפגע בכל מי שינסה לפגוע בנו"

בפתח ישיבת הממשלה, הבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי מדיניות הביטחון של ישראל לא השתנתה בעקבות הפסקת האש: "ישראל לא התחייבה בכלום"

נתניהו בישיבת הממשלה, ארכיון (צילום: לע"מ)נתניהו בישיבת הממשלה, ארכיון (צילום: לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) להפסקת האש שהושגה לאחר סבב הלחימה עם הג'יהאד האסלאמי. הוא הכחיש את הידיעות בתקשורת הערבית לפיהן במסגרת ההסכמה על הפסקת האש, ישראל התחייבה להפסיק את הסיכולים הממוקדים נגד גורמי הטרור ברצועת עזה.

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "אני מבקש לברך תחילה את כוחות הביטחון על ביצוע מושלם של מבצע 'חגורה שחורה'. אני מבקש להודות לחברי הממשלה, שקיבלו פה אחד את ההחלטה החשובה לצאת למבצע. מטרות המבצע הושגו במלואן. שוב אני מבקש להבהיר: ישראל לא התחייבה בכלום, ומדיניות הביטחון שלנו לא השתנתה בכלום, אפילו לא בדבר אחד. אנו שומרים על חופש פעולה מלא, ואנחנו נפגע בכל מי שינסה לפגוע בנו"

בהתייחסו לשיגור הרקטות בסוף השבוע מרצועת עזה לעבר באר שבע, שבוצע על ידי גורמים בחמאס, הוסיף נתניהו: "הנחיתי את צה"ל לפגוע מיד במטרות חמאס ברצועה. שוב, מי שפוגע בנו – אנחנו נפגע בו. אנחנו ערוכים לכל תרחיש, וכוחות הביטחון יודעים בדיוק אילו תוכניות עליהם לעשות כדי להגן על מדינת ישראל בכל זירה וזירה. נעשה הכל כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

כזכור, בסוף השבוע הופר שוב השקט בדרום, ואזעקות צבע אדום הופעלו במרחב העיר באר שבע. מצה"ל נמסר כי "זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל, שיורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל". במערכת הביטחון ייחסו את הירי לגורמים סוררים בחמאס, ובתגובה תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור ברצועה. בין היעדים שהותקפו – מחנה צבאי ומתחם צבאי ששימש את הכוח הימי של חמאס, וכן תשתית תת-קרקע של הארגון.

תגיות:רצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה