חדשות בארץ

בשל חידוש ההסלמה: בעוטף עזה לא יקיימו מחר לימודים

שעות לאחר הודעת צה"ל על הפסקת אש וחזרה מלאה לשגרה - שהופרה הערב בשיגור רקטה על ידי הג'יהאד האסלאמי, החליט פורום ראשי רשויות עוטף עזה שמחר לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך ברשויות. ראשי הרשויות: "אנו עומדים בקשר עם צה"ל ובוחנים את ההתפתחויות"

מקלט בקיבוץ נחל עוז (צילום: פלאש 90)מקלט בקיבוץ נחל עוז (צילום: פלאש 90)
אא

בעקבות הפרת הסכם הפסקת אש בין ישראל לארגון הג'יהאד האסלאמי, ראשי רשויות בעוטף עזה הודיעו הערב (חמישי) כי לא יתקיימו לימודים גם מחר. ההודעה מגיעה לאחר שבצה"ל הודיעו כי רקטה שוגרה משטח הרצועה לעבר ישראל ויורטה, זאת, כמה שעות אחרי שפיקוד העורף הסיר את כל ההגבלות מאזור עוטף עזה וחבל לכיש.

"בעקבות האזעקות שנשמעו באזור החליט פורום ראשי רשויות עוטף עזה שמחר לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך ברשויות העוטף. אנו עומדים בקשר עם צה"ל ובוחנים את ההתפתחויות. ההחלטה התקבלה מתוך דאגה לתלמידים ולצוותים החינוכיים", נמסר הערב בהודעה המשותפת.

קודם לכן ערך ראש הממשלה בנימין נתניהו סיור במרכז ניהול ליירוטי רקטות ובסוללת כיפת ברזל, והכריז כי "מטרות המבצע הושגו כבר עכשיו במלואן", וכי  "האויבים שלנו קיבלו את המסר – אנחנו יכולים להגיע לכל אחד, אפילו במיטתו". נתניהו אמר כי מטרת המבצע הייתה סיכול ממוקד של מפקד הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי בעזה, בהאא אבו אל-עטא,  ושיחד עמו חוסלו "עשרות מחבלים וגם עשרות מטרות תשתית חשובות של הג'יהאד האסלאמי".

נתניהו בדיון הערכת מצב, היום (צילום: לע"מ)

שר הביטחון נפתלי בנט אמר מוקדם יותר היום כי "כללי המשחק החדשים ברורים - צה"ל יפעל בחופש פעולה מלא, ללא שום מגבלות". לדבריו, "מחבל שמנסה לפגוע באזרחי ישראל, לא יוכל יותר לישון בשקט, לא בביתו ולא במיטתו, ולא בשום מקום מסתור".

לפי צה"ל, 25 מחבלים חוסלו שהיו מעורבים בשיגור רקטות וטילי נ"ט. "הורדנו לתאי התקיפה אנשי אמ"ן מכמה תחומים כולל מיחידות הלוויינים ומודיעין האותות", אמר דובר צה"ל תת-אלוף הדי זילברמן.

תגיות:לימודיםההסלמה בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה