מעניין

"העולם יהיה מקום הרבה יותר טוב, אם נראה אותו כמו ילדים בני חמש"

בן חמש ריגש את הרשת כשבחר 'תאום זהה' בגן - שהוא ההפך הגמור ממנו בחיצוניותו. "אני ראיתי שני ילדים שנראים לגמרי שונים, אבל מיילס לא ראה את זה ככה", אומרת אמו 

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כשבנה בן החמש של בריטני טרנסקלי הגיע יום אחד מהגן ואמר לה שיש לו אח תאום - היא הייתה קצת מופתעת. "בהתחלה חשבתי שהוא צוחק, שזו מין בדיחה שעוברת בין הילדים", מספרת בריטני. 

אף אחד לא ידע מדוע מיילס ממשיך לומר את זה שוב ושוב, במיוחד לאור העובדה שאמו לא הכירה את אותו 'תאום'. "היו פעמים שהייתי בטוחה שיש לו איזו דמות שהוא בדה מלבו. ילדים עושים דברים כאלה כל הזמן".

אלא שאז הגיע 'יום התאומים' - יום מיוחד שנחגג בגן של מיילס אחת לשנה, כדי לעודד אינטגרציה בין ילדים ממוצא וגוון עור שונה. "כשהגננת הכריזה שכל ילד צריך להתחבר עם התאום שלו, מיילס מיד התחבר עם החבר שלו - ואני נותרתי בהלם. צילמתי אותם ותחושת התרגשות אחזה בי".

לדבריה, כשמיילס רץ אל החבר שלו, היא ציפתה לראות ילד שדומה בחיצוניותו לבנה - שהרי הם תאומים. אבל האמת היא שחיצוניותו של טאנר הייתה רחוקה מזו של 'התאום' שלו, מיילס. "מיילס לא הפסיק לחבק את טאנר ולהגיד שהם 'תאומים זהים'. זה הצחיק אותי, אבל גם ריגש אותי. הגננת שלחה לי את התמונה הזו היום, ולבי נמס. אני ראיתי שני ילדים שנראים לגמרי שונים, אבל מיילס לא ראה את זה ככה. הוא לא הפסיק לומר שטאנר הוא התאום הזהה שלו", כתבה בדף הפייסבוק שלה והוסיפה: "העולם יהיה מקום הרבה יותר טוב, אם נראה אותו כמו ילדים בני חמש", סיכמה. 

תגיות:אמהותילדיםפוסטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה