חדשות בארץ

פיקוד העורף: לא יתקיימו לימודים בטווח של 40 ק"מ מהרצועה

עד להודעה אחרת, כל המסגרות החינוכיות ביישובים שבתוך הטווח של 40 קילומטרים מהרצועה - בהם אשקלון ושדרות, יושבתו; באזורים דן, ירקון, השפלה ודרום השפלה יתקיימו לימודים, למעט במבנים חסרי הגנה

ילדי בית ספר במקלט (ארכיון: פלאש 90)ילדי בית ספר במקלט (ארכיון: פלאש 90)
אא

פיקוד העורף הודיע הערב (רביעי) כי ניתן לקיים מחר לימודים ביישובים שמצפון לאשדוד, וכי לימודים ייאסרו רק בטווח של 40 קילומטרים מרצועת עזה.

לפי ההנחיות החדשות, יתקיימו לימודים בדרום השפלה, מצפון לאשדוד, כמו גם תותר יציאה לעבודה באזור לכיש, לרבות אשדוד, קרית גת וקרית מלאכי, ומרכז הנגב, ובלבד שמקום העבודה מחזיק במרחב מוגן תקני שניתן להגיע אליו בזמן הנדרש. בדומה להנחיות שפורסמו עד כה, בעוטף עזה, מערב לכיש ומערב הנגב תיאסר עבודה במקומות שאינם מוגדרים כחיוניים. עוד קודם לכן הערב הודיעו עיריות אשדוד, אשקלון וקרית מלאכי כי בערים אלו לא יתקיימו הלימודים.

עוד הנחה הפיקוד כי ביישובי עוטף עזה, מערב לכיש ומערב הנגב, תתאפשר התכנסות של עד 100 איש בשטח סגור בלבד. באזור לכיש ומרכז הנגב ההנחיות דומות.

לצד זאת, במועצה אזורית שדות נגב הודיעו הערב כי כל המסגרות החינוכיות יושבתו מחר. "כמו כן לא יהיו הסעות לכל המסגרות (פנים וחוץ) לרבות חינוך מיוחד", כתבו הערב בהודעה. להודעה הצטרפו הרשויות בגן יבנה, קריית גת ושאר הרשויות בעוטף עזה, שהחליטו שלא לחזור לשגרה. 

תגיות:פיקוד העורףההסלמה בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה