חדשות בארץ

נתניהו: "בעיצומה של מערכה". בנט: "הג'יהאד יישא באחריות – בשעות הקרובות"

בתום התייעצות עם גורמי מערכת הביטחון אמר ראש הממשלה כי "יש שינוי אמיתי של המשוואה". נתניהו הצהיר: "אנחנו בעיצומה של מערכה, סיכמנו על צעדי ההמשך". שר הביטחון בנט: "כל מחבל וכל יזם טרור יידע שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו, וההחלטה בידי כל בן אדם להחליט אם להמשיך בפעילות טרור ולסיים את החיים או לעזוב את הטרור"

נתניהו ובנט, הערב (צילום: עומר מירון, לע"מ)נתניהו ובנט, הערב (צילום: עומר מירון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (רביעי) כי "אנחנו בעיצומה של מערכה, אנחנו מקווים שהיא תהיה קצרה ככל האפשר", וכי בתום דיונים ביטחוניים עם שר הביטחון נפתלי בנט, הרמטכ"ל אביב כוכבי, ראש השב"כ נדב ארגמן וראש המל"ל מאיר בן שבת, הוחלט על "צעדי המשך".

במקביל, דובר צה"ל הודיע כי כלי טיס תקף פעיל טרור של הג'יהאד האסלאמי בצפון רצועת עזה, במהלך הכנותיו לשיגור רקטות לעבר ישראל. קודם לכן נמסר ממשרד הבריאות בעזה כי פלסטיני נוסף נהרג מתקיפת צה"ל לפני זמן קצר. לפי המשרד, הוא ההרוג הפלסטיני ה-24 מאז שהחלה ההסלמה.

ראש הממשלה ושר הביטחון, הערב (קרדיט: עומר מירון, לע"מ)

בהצהרה שמסר במפקדת פיקוד הדרום הוסיף ראש הממשלה כי מהשעות האחרונות של הלחימה הסתמן "הישג גדול של מדינת ישראל לחיזוק נוסף של ההרתעה שלנו". לדבריו, "רבי המחבלים יודעים שאנחנו יכולים לשים אותם על כוונת ואנחנו אכן נשים על כוונת את כל מי שבא לפגוע בנו. פנינו לא להסלמה, אבל אנחנו נדע לעשות את כל הפעולות הדרושות שסיכמנו עליהן כדי להמשיך להגן על מדינת ישראל ואזרחיה".

השר בנט מסר כי "אנחנו צריכים שכל מחבל וכל יזם טרור יידע שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו, וההחלטה בידי כל בן אדם להחליט אם להמשיך בפעילות טרור ולסיים את החיים או לעזוב את הטרור".

לפי שר הביטחון החדש, "הג'יהאד האסלאמי רוצה לגרור את תושבי עזה לנזקים הרבה יותר גדולים". עוד אמר בנט כי "זו החלטה שלהם אם הם יגררו את אזרחי עזה ותושביהם שלהם לדבר הזה. אנחנו מקווים שלא, אבל הם יישאו באחריות להחלטות שלהם בשעות הקרובות".

לפני זמן קצר הזהיר דובר הג'יהאד האיסלאמי, מוסעב אלברים, כי "השעות הקרובות יהיו מכריעות יותר בתגובת הג'יהאד האסלאמי".

שר המדע, אופיר אקוניס, שהגיע לזירת האירוע באשקלון שבו נפגעה באורח בינוני אישה בת 70, אמר כי "הג'יהאד האסלאמי מירר את חיי אשקלון והעוטף, אבל זה יסתיים וזה יקרה בקרוב מאוד, כשהם יבינו בצורה ברורה שהמכות עליהן הולכות ומתעצמות". אקוניס הוסיף כי "אנחנו ערוכים למבצע רחב יותר אם הירי הזה יימשך, המכות על ראשי הג'יהאד ילכו ויתגברו".

תגיות:ההסלמה בדרוםהג'יהאד האסלאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה