חדשות בארץ

"נס גדול היה פה. לא להאמין": האישה שביתה נפגע מפגיעה ישירה - מודה לקב"ה

בת שבע חדד מנתיבות, שביתה נפגע היום מירי הרקטה - סיפרה על הנס הגדול שאירע להם, שלמרות שהפגיעה גבתה מחיר יקר ברכוש - בחסדי שמיים, איש לא נפגע

פגיעת רקטה בבית בשדרות, בשנים עברו (צילום: דוברות משטרת ישראל)פגיעת רקטה בבית בשדרות, בשנים עברו (צילום: דוברות משטרת ישראל)
אא

בת שבע חדד מנתיבות, שביתה נפגע היום מירי הרקטה - סיפרה על הנס הגדול שאירע להם, שלמרות שהפגיעה גבתה מחיר יקר ברכוש - בחסדי שמיים, איש לא נפגע. 

"נס גדול היה פה - לא להאמין", כך אמרה חדד היום, תוך שהיא מודה לקב"ה על הנס שאירע להם, שהפגיעה הייתה רק ברכוש ולא בנפש. "זה המקום להודות לקדוש ברוך הוא על הניסים הגלויים שהוא עושה איתנו. זה נס שלא קרה לנו כלום. נכון שהבית נפגע, אבל זה רק רכוש. העיקר שלא היו פגיעו בנפש".

בני הבית נכנסו למרחב המוגן ברגע שאזעקת צבע אדום החלה להישמע. "פתאום שמענו בום בתוך הממ"ד, ואז הייתה הפסקת חשמל. מעוצמת הבום תיארנו לעצמנו שזה נפל על הבית שלנו", אמרה. 

לדבריה, כשנכנסה למטבח ראתה חור גדול בתקרה, ופגיעות נוספות היו בשאר חללי הבית. "התחלתי לבכות רק מלראות איך הבית נפגע", סיפרה והוסיפה: "ממש נכנסתי להתקף חרדה, לא הפסקתי לבכות".

"שמענו בום בצורה ממש קרובה, עד כדי כך שחשבתי שזה קרה בבית שלי", סיפרה שכנה בשם נעמה דוידי. "אני בדרך כלל אדם מאוד לא פחדן, אבל כיסיתי את האוזניים. הפעם זה היה באמת עוצמתי. יצאתי החוצה, ואני רואה שהשכנה נפגעה. כל הגג שלה פגיעה ישירה. עצוב, אבל זו המציאות שאנחנו חיים בה, ואני מקווה שהפעם יידעו לטפל בהם", סיכמה. 

 

תגיות:פגיעההודיהנתיבותטילרקטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה