חדשות בארץ

מצ"ח חוקרת: צעיר נהרג מירי צה"ל בעימותים באזור חברון

לאחר הודעת משרד הבריאות הפלסטיני על הריגתו של צעיר פלסטיני במהלך עימותים מול כוחות צה"ל, הודיעה מצ"ח על פתיחה בחקירה. עוד הלילה צפויים חברי הכוח שנכח במקום למסור את עדותם

ההרוג, עומר בדווי (צילום: רשתות חברתיות)ההרוג, עומר בדווי (צילום: רשתות חברתיות)
אא

משרד הבריאות הפלסטיני הודיע היום (שני) כי במהלך עימותים של כוחות צה"ל מול אזרחים פלסטינים במחנה הפליטים אל-ערוב שמצפון לחברון, נהרג צעיר פלסטיני בן 22. ההרוג, כך על פי הדיווחים, הוא עומר הייתם אל-בדאוי, שלפי סרטון שהופץ ברשתות החברתיות נהרג מאש חיה של חיילי צה"ל בעת שנמלט לרחוב בחיפוש אחר מים בעקבות שריפה שפרצה בביתו. בעודו אוחז בפיסת בד ומנופף בידו, התקרב אל-בדאוי לעבר הצלמים באופן איטי, ובשלב זה הוא נורה ונפצע באורח קשה. הצעיר פונה לבית חולים בחברון, ושם נקבע מותו.

בצה"ל מיהרו להודיע כי הם בוחנים את התקרית, ובמשטרה הצבאית פתחו בחקירה. אחד הלוחמים, שחש, לטענתו, בסכנה מוחשית לחייו בשל הקרבה אל מיידי האבנים, ביצע ירי לעבר אחד מהם, ובעקבותיה נהרג הצעיר הפלסטיני. עוד הלילה צפויים חברי הכוח שנכח במקום למסור את עדותם.

ברחבי יהודה ושומרון ציינו היום 15 שנה למותו של יאסר ערפאת, באמצעות הפרות סדר ועימותים אלימים בלמעלה מעשרה מוקדים שונים בהם התעמתו מול כוחות הביטחון. כ-100 פלסטינים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה ממחנה הפליטים שבצפון חברון, וכוחות צה"ל השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות.

 

תגיות:צה"לפלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה