חדשות בארץ

בן 16 זרק בטעות את המשכורת לפח, אך היא ניצלה ברגע האחרון - לא תאמינו כיצד

איך הייתם מגיבים אם המשכורת הראשונה שהרווחתם בחייכם - הייתה נזרקת בטעות לפח? זה מה שקרה ממש לאחרונה לשלו בירנבוים בן ה-16 מאשדוד, אך ברגע האחרון הצליחו שני עובדים למצוא את המעטפה ולהחזירה לבעליה

אא

איך הייתם מגיבים אם המשכורת הראשונה שהרווחתם בחייכם - הייתה נזרקת בטעות לפח? זה מה שקרה ממש לאחרונה לשלו בירנבוים בן ה-16 מאשדוד. 

בירנבוים עבד בנגריה וקיבל מעטפה ובה 3,000 ש"ח במזומן, אלא שרגע קטן של חוסר שימת לב גרם לו לבירנבוים לזרוק את המעטפה לפח מחזור - יחד עם כל מיני ניירות שבאמת יועדו לפח. "סידרתי את החדר שלי וזרקתי כל מיני ניירות לפח מחזור הנייר, ובטעות זרקתי לשם בלי לשים לב גם את המעטפה עם הכסף", סיפר בשיחה עם 'מאקו'. 

בירנבוים המשיך בחייו כרגיל, ורק ימים ספורים לאחר מכן, כשחיפש את המעטפה ולא מצא אותה - נזכר פתאום במה שקרה. "שלו נזכר פתאום ואמר שאולי הוא זרק את המעטפה בטעות למיחזור", מספרת ריקי, אמו של שלו. 

ככל שהימים עברו והמעטפה לא נמצאה בשום מקום בבית, התחילו בני הבית להבין מה עלה בגורלה ולהצטער עם שלו בצערו. שלו החל מראה סימני השלמה עם המצב, אך ריקי מיאנה לוותר, והתקשרה למוקד של העירייה. "הוא עבד קשה מאוד בשביל הכסף הזה כדי לקנות מתנה לעצמו. זו לא עבודה קלה".

המוקדנית מצדה הבטיחה לעזור, יצרה קשר עם חברת הפינוי של המיחזורית ותוך כמה ימים נוצר הקשר בין עובד חברת 'נגב אקולוגיה' לבין ריקי. העובד, מאור חיון, סיפר לריקי כי הוא ועובד נוסף ששמו חוסאם - עדיין לא פינו את המכולה מהשכונה שלהם, וכי הם בדרכם אליה לעזור לה לחפש את המעטפה האבודה. 

"הם הפכו נייר על נייר במשך 45 דקות", מספרת ריקי בהתרגשות. בתום חיפוש קדחתני, נמצאה המעטפה האבודה - אמנם מלוכלכת, אך כשמלוא הכסף בתוכה. בפוסט שפרסמה בפייסבוק הודתה ריקי לעובדים המסורים על האכפתיות, האדיבות והעזרה שהובילה למציאת האבדה החשובה. "אני מאוד מודה להם שהם מצאו לי את המעטפה. זה ממש לא מובן מאליו", סיכם שלו. 

 

 

תגיות:משכורתנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה