חדשות בארץ

השר אמסלם: "ליברמן מתעתע בכל המדינה"

שר התקשורת דוד אמסלם מתח ביקורת חריפה על האולטימטום שהציב יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לראש הממשלה בנימין נתניהו, והבהיר: "אנחנו באים עם כל גוש ה- 55, נקודה"

אמסלם (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)אמסלם (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

שר התקשורת דוד אמסלם (הליכוד) תקף הבוקר (שני) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ואת יו"ר כחול לבן, בני גנץ.

ברקע המתקפה עמד האולטימטום שהציב ליברמן לראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיו עליו "להיפרד מהגוש החרדי-משיחי שלו", כלשונו. בראיון לחדשות הבוקר בערוץ 12, הבהיר אמסלם כי מפלגתו לא תיענה לאיום: "אני אומר דבר מאוד פשוט כאקסיומה – אנחנו באים עם כל גוש ה- 55, נקודה. זה גוש שהולך איתנו הרבה מאוד שנים, אנחנו כמעט מסונכרנים ברוב הנושאים".

אמסלם הוסיף, כי לא ניתן לקבל את הדרישה להחרים 30% מהיהודים בישראל, ששומרים תורה ומצוות: "אתה מבין את החוצפה ועזות המצח, לאן הגענו בשנת 2019, איך מתייחסים ליהודים בארץ ישראל. ומי? ליברמן ולפיד. אני מתבייש שיש יהודים שמתייחסים כך ליהודים".

"ליברמן מתעתע בכל המדינה", טען שר התקשורת. "לי ולעם ישראל נמאס מכל הפיאסקו שקורה כאן. ליברמן צריך להחליט אם הוא רוצה ללכת מחר בבוקר עם גנץ, אחמד טיבי ואיימן עודה – ואז אנחנו נלך לאופוזיציה. אם הוא לא רוצה – שיחבור אלינו, ונקים ממשלה".

בהמשך דבריו מתח אמסלם ביקורת נוקבת על כחול לבן, וטען כי אינה רוצה בממשלת אחדות עם הליכוד אלא בממשלת מיעוט שתיתמך על ידי הרשימה המשותפת: "טיבי היה יועץ של ערפאת, עודה נואם בפרלמנט הפלסטיני. הם מחרפים את חיילי צה"ל מבוקר עד לילה, רואים אותם כקלגסים, נוסעים לפורומים בינלאומיים, משמיצים ומבקשים להחרים את מדינת ישראל. איתם רוצה הרמטכ"ל לשעבר גנץ להקים ממשלה? אני מתבייש בו".

תגיות:הליכודאביגדור ליברמןדוד אמסלםישראל ביתנוכחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה