חדשות בארץ

הלילה: שריפה בצפון הארץ – תושבים פונו מבתיהם

שריפת קוצים, שפרצה בין הכפרים נין ודחי באזור עפולה, התפשטה ליער סמוך. 17 צוותים של לוחמי האש, בסיוע 4 מטוסי כיבוי, הצליחו להשיג לבסוף שליטה על השריפה. במהלך הלילה פונו תושבים בכפר דחי מבתיהם

(צילום: תיעוד מבצעי כבאות)(צילום: תיעוד מבצעי כבאות)
אא

שריפת קוצים פרצה הלילה (ראשון) בין הכפרים נין ודחי באזור עפולה. לזירה הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי מתחנת עפולה ושתי יחידות מתנדבים. הרוחות החזקות הקשו על הכלת האש, והיא התפשטה ליער הסמוך. גורמי הכיבוי וההצלה החליטו על פינוי קו הבתים הראשון בכפר דחי. כוחות הכיבוי תוגברו בשלושה עשר צוותים נוספים ובארבעה מטוסי כיבוי, שהחלו עם אור ראשון לבצע הטלות מהאוויר. לאחר שעות של מאבק בשריפה, הצליחו לבסוף הצוותים למנוע את התפשטותה ולהשיג עליה שליטה, ותושבי הכפר חזרו לבתיהם.

מפקד תחנת עפולה, סגן טפסר מיקי כהן, סיפר הבוקר: "מדובר בשריפת יער שתפסה צמרות. התפשטות האש הייתה חזקה בשל הרוחות. הלחות הנמוכה הקשתה על כוחות הכיבוי. מנענו כניסת אש ודאית לחצרות הבתים בכפר נין, מנענו את התפשטות האש לבתי כפר דחי. כרגע אנחנו במצב של שליטה מלאה, ללא סיכון לשני הכפרים. עם אור ראשון פעלו ארבעה מטוסי כיבוי, וכלל הכוחות שמנו כעשרים רכבי כיבוי ועשרות רבות של לוחמי אש. השתלטנו על האש ללא נזק".

(קרדיט סרטונים: תיעוד מבצעי כבאות)

תגיות:שריפהכבאות והצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה