חדשות בארץ

לאחר פניית נתניהו: נעצר החשוד בהסתה נגד ראש הממשלה

לאחר פנייה בהולה של משרד ראש הממשלה למ"מ מפכ"ל המשטרה, היום עצרה יחידת הסייבר של להב 433 את הגולש שפרסם דברי נאצה נגד ראש הממשלה נתניהו. החשוד הוא תושב אשקלון בן 55

צילום מסך מתוך הפרופיל הפיקטיבי שפרסם את דברי הנאצה​צילום מסך מתוך הפרופיל הפיקטיבי שפרסם את דברי הנאצה​
אא

יחידת הסייבר של מטה להב 433 עצרה היום (שלישי) תושב אשקלון בן 55 לאחר שפרסם פוסט בפייסבוק הקורא לפגיעה בחייו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובמשפחתו.

אתמול פנה ראש הממשלה לממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, בבקשה כי יורה על פתיחה מיידית של חקירה נגד הגולש, שפעל תחת השם "צביקה סבג", שבתמונת הפרופיל שלו מופיעה תמונתו של ראש הממשלה ולצידה חבל תלייה. בפוסט קצר שפרסם סבג, קרא למותה של משפחת נתניהו: "משטרת ישראל. תתכוננו לכוון את התנועה להלווית של בנימין שרה ויאיר נתניהו". בסטטוס הפרופיל נכתב כי המשתמש "שונא שנאת מוות את בנימין שרה ויאיר נתניהו ואת כל מי שמשתף איתם פעולה". בעקבות התלונה, פתחה יחידת הסייבר של לה"ב 433 בבדיקה מיידית, ובמקביל הודיעה פייסבוק על מחיקתו של החשבון המסית.

באחד מהפוסטים שוגר איום ישיר כלפי בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו: "אם תרגיש לא טוב בהמשך אל תפנה לבית חולים. אלו סימנים פיזיים שמסמנים את מותך והסתלקותך מהעולם הזה. אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה".

בפייסבוק ישראל אמרו כי מדובר בפרופיל פיקטיבי, אולם בשל הקשרים הישירים בין הרשויות בישראל להנהלת פייסבוק העולמית, חוקרי יחידת הסייבר חשפו במהרה את זהותו של הגולש.

תגיות:להב 433

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה