חדשות יהדות

על רקע ביטול מופע ההתרמה: ישי ריבו במחווה יפה לרב פירר, שמרגשת אלפים

הסערה סביב ביטול מופע ההתרמה של ארגון 'עזרה ומרפא' נמשכת, ואל רבבות הסלבס שהשמיעו את מחאתם מצטרף כעת גם קולו של הזמר ישי ריבו, שבחר לא רק להשמיע את מחאתו כי אם גם לפעול בדרך יוצאת דופן לתיקון העוולה

אא

הסערה סביב ביטול מופע ההתרמה של ארגון 'עזרה ומרפא' נמשכת, ואל רבבות הסלבס שהשמיעו את מחאתם מצטרף כעת גם קולו של הזמר ישי ריבו, שבחר לא רק להשמיע את מחאתו כי אם גם לפעול בדרך יוצאת דופן לתיקון העוולה. 

בפוסט שפרסם לפני זמן קצר בעמוד הפייסבוק שלו, סיפר ריבו סיפור אישי על פעלו של הרב פירר, שתרם אף לו בשעה שהכי נזקק לעזרה. 

"חברים, אני רוצה לשתף אתכם במשהו אישי שקרה לי לפני מספר חודשים", פתח וכתב. "בערב יום השואה השתתפתי בערב משפחתי עם סבתא של אשתי, ניצולת שואה. לקראת סיום הערב התחלתי להרגיש כאבים קלים בבטן שהלכו והחמירו, ובאותו לילה הכאבים החריפו והפכו לבלתי נסבלים".

כשפנה לבית החולים התגלה שיש לו אבנים בכליות, וכי עליו לעבור ניתוח בהקדם. "ניתוח זה אף פעם לא נעים, אבל לכל החששות האנושיים הטבעיים, הצטרפה אצלי מועקה גדולה כי כל זה קרה כמה ימים לפני ההופעה בקיסריה. ועד שדברים יזוזו, ועד שאברר על מנתח טוב ועד ש, ועד ש... מה יהיה על כל אותם אנשים שפינו זמן ורכשו כרטיס להופעה? ואז הפנו אותי לרב פירר, והוא הפנה אותי לפרופסור דובדבני שטיפל בי בצורה מדהימה. יומיים לפני המופע נכנסתי לניתוח, יומיים אחר כך שרנו ביחד בקיסריה והעפנו את השמיים, תודה לא-ל. ברור לי שללא עזרתו המקצועית והאנושית של הרב פירר - זה לא היה מתאפשר".

ריבו מציין כי אמנם לא נחשף מספיק לפעילותו של הרב, "אבל מהעזרה העצומה שהגיש לי אני יכול ללמוד הרבה על כל 24 השעות שלו, כפול 365 ימים בשנה, כפול שנים רבות. הבוקר נודע לי שלמרבה הצער אירוע ההתרמה לעמותה שלו בוטל. כאותה תודה אישית לך הרב פירר ולפועלך, בחרתי להקדיש לארגון המופלא 'עזרה ומרפא' שבראשותך את אחת ההופעות הקרובות שלי, שכל הרווחים ממנה יועברו לעמותה ולקידוש השם שאתה עושה מדי יום. ברור לי שבשמיים מחכה לכם הרבה הרבה הרבה יותר מזה, על כל רגע של פעילות למען כולנו", הוא חותם ומוסיף: "והלוואי שרק נהיה בריאים, אוהבים ומכילים".

וכמובן שהתגובות המפרגנות נוכח הפוסט המרגש - לא איחרו להגיע. רבים הביעו את רצונם להגיע להופעה המדוברת על מנת להיות חלק מהמחווה, אחרים טפחו על השכם ועודדו את העשייה החיובית למען הרב פירר ועמותתו - שעוזרת לכולם, נשים וגברים כאחד. 

לפניכם כמה מהתגובות שתפסו את עינינו, וחיממו את לבנו:

תגיות:ישי ריבוהרב פירר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה