חדשות בארץ

קובי פרץ נגד המנחה שקראה לחרם: "יפי נפש פגעו ביכולת לעזור לאנשים להציל חיים"

לאחר שעיתונאית חדשות 12 רמזה לחרם על האמנים שיופיעו באירוע ההתרמה של עמותת עזרה למרפא, הזמר קובי פרץ, שכמו חבריו עידן עמדי ודודו אהרן, הודיע כי יופיע בהתנדבות, תוקף: "המאבק שלנו לא צריך לבוא על חשבון רמיסה של האחר. לא לחפש את הרע שבטוב, ולא לחפש ולצאת נגד הטובים"

  • ה' חשון התש"פ
פרץ (צילום: פלאש 90)פרץ (צילום: פלאש 90)
אא

סערת ביטול הופעתם של שורת אמנים באירוע ההתרמה של עמותת "עזרה למרפא" בראשותו של איש החסד, הרב אלימלך פירר, מסרבת להישכח, והיום (ראשון) תקף הזמר קובי פרץ את עיתונאית חדשות 12, דנה ויס, בעקבות דבריה כי "יהיה מחיר" לאותם האמנים שיופיעו בו. נוסף לפרץ, בין האמנים התומכים, שאף הצהירו כי יתנדבו להופיע באירוע, נמנים עידן עמדי דודו אהרן.

"אמונתו של הרב בדיוק האמונה של לינור אברג'יל וכיסוי הראש – היא שלהם וזה חלק מחירותם, ואם העשייה היא חלק מאמונתם ותורמת לזולת, המאבק שלנו לא יהיה על חשבונם", אמר פרץ בריאיון ל'כיכר השבת'.

במהלך פאנל טלוויזיוני בסוף השבוע צוטטה ויס כאומרת כי "הבעיה שלי, היא עם האומנים שמוכנים לקחת כסף מהציבור החילוני, אבל אחר כך מוחקים את הערכים שלהם בשביל להופיע שם. אז צריך לדעת גם להגיד להם שיהיה לזה מחיר". לאחר שאילתה שהופנתה אליה בנושא טענה ויס כי לא התכוונה ל"מחיר" במובן של חרם על אי-רכישת כרטיסים למופעים שלהם, אולם הדגישה כי "צריכים לדעת שלציבור שלהם גם יש ערכים".

בתגובתו לדברים אמר פרץ כי "הכי חשוב להתעסק בעיקר ובמה שהרב פירר עושה בשביל ולמען עם ישראל", והוסיף כי "לא כל כתב חדשות או מישהו שיושב מאחורי המקלדת צריך להגיב". לפי פרץ, "הלוואי וכולם ידעו ויעשו אחוז מה שהאדם הזה עושה בשביל ולמען הזולת נשים וגברים כאחד".

עוד אמר פרץ כי "בסופו של יום איזה ניצחון זה אם בגלל אותם אנשים כמו דנה ויס הזאת או מי שלא יהיה לביטולו של אירוע התרמה, ובכך בעצם אותם יפי נפש פגעו ביכולת לעזור לאנשים להציל חיים? שזה מה שכבוד הרב הצדיק והיקר עושה כל יום וכל רגע מחייו ובחייו"

"המאבק שלנו לא צריך לבוא על חשבון רמיסה של האחר. לא לחפש את הרע שבטוב, ולא לחפש ולצאת נגד הטובים", כך פרץ.

תגיות:קובי פרץדנה ויסהרב אלימלך פירר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה