חדשות בארץ

הליכוד לאחר פגישת הצוותים: "פייק מו"מ"; כחול לבן: "דנו בקווי היסוד"

בתום פגישת צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן, טענו בליכוד כי "מדובר בפייק משא ומתן, בהצגה של כחול לבן לתקשורת. הפגישה האמיתית תחל בין גנץ לעודה". מכחול לבן נמסר כי "עיקר הפגישה עסק בדרישות המהות וקווי היסוד החשובים לליכוד". הצדדים סיכמו להיפגש שוב ביום ראשון הקרוב

לוין, טורבוביץ’ ואלקין, תמונת ארכיון (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)לוין, טורבוביץ’ ואלקין, תמונת ארכיון (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

פגישת צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן, שהתקיימה בכפר המכביה ברמת גן, הגיעה בצהריים (חמישי) לסיומה.

לאחר הפגישה, נמסר מהליכוד כי השרים יריב לוין וזאב אלקין הדגישו במהלכה שצוות הליכוד מייצג את כל 55 חברי גוש הימין.

"גם בתום הפגישה היום אנו יוצאים בהרגשה שמדובר בפייק משא ומתן, בהצגה של כחול לבן לתקשורת ובשיחה נעימה שכל מטרתה להעביר את הזמן", נאמר עוד בהודעה. "הפגישה האמיתית תחל יותר מאוחר היום בין גנץ לעודה, במטרה להקים ממשלת מיעוט קיצונית ומסוכנת עם הערבים. כל עוד לא נזנח רעיון האיוולת הזה, הדיונים יהיו בגדר הצגה ופייק משא ומתן".

עוד נמסר, כי סוכם לקיים פגישה נוספת ביום ראשון הקרוב: "השרים הביעו תקווה כי בישיבות הבאות תשתנה הגישה של כחול לבן, תיזנח האופציה הסהרורית של הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות, יתקבל מתווה הנשיא והדיונים יהיו מעשיים ומהירים".

לעומת הטון הפסימי בהודעת הליכוד, בכחול לבן נמסר בקצרה כי "עיקר הפגישה עסק בדרישות המהות וקווי היסוד החשובים לליכוד. פגישת המשך צפויה להתקיים כבר ביום ראשון הקרוב".

במהלך הישיבה הופתעו אנשי הליכוד כאשר יו"ר כחול לבן, בני גנץ, ומספר 2 במפלגתו, יאיר לפיד, נכנסו לחדר. השר לוין, ראש צוות המשא ומתן של הליכוד, הגיב על המהלך עוד בעודו בישיבה: "מדובר בתרגיל יחצ"ני, שנועד להסתיר את העובדה שכחול לבן מתמידה בסירובה לקבל את מתווה הנשיא ופועלת להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת".

"הצעתי לגנץ ולפיד את שירותי התרגום שלי מערבית לקראת פגישתם עם איימן עודה היום, שכן שם מנהלת כחול לבן משא ומתן אמיתי, ואילו איתנו מתנהל פייק משא ומתן שהוא הצגה לתקשורת בלבד", הוסיף לוין בהודעתו. מהליכוד נמסר כי "לפיד הגיע לפגישה כדי להשגיח על גנץ שלא יסכים לממשלת אחדות".

בתגובה לדבריו של לוין, כתב לפיד בטוויטר: "נכנסנו היום, בני גנץ ואני, לפגישה קצרה עם צוות המשא ומתן שישב באותה עת עם נציגי הליכוד. בעודנו יושבים בפנים, נתניהו כבר תדרך נגדנו. אולי מספיק עם הספינים? ככה מתנהג מי שמנסה בכל הכוח להוביל לבחירות. המטרה שלנו היא להקים ממשלת אחדות שתתחיל לטפל בבריאות, בחינוך ובביטחון". גנץ מצדו כתב כי "יש משימה אחת לנגד עינינו, והיא הקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה בראשות כחול לבן. אעשה הכל כדי שזה יקרה". 

אחר הצהריים ייפגש גנץ בכפר המכביה עם יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה. מכחול לבן נמסר, כי בפגישה ישתתף גם גם יו"ר סיעת הרשימה המשותפת, חבר הכנסת אחמד טיבי.

תגיות:הליכודכחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה