חדשות בארץ

נקבע מותו של תלמיד הישיבה שנפל מצוק במדבר יהודה

תלמיד ישיבה נקטף הערב בדמי ימיו כשהוא בן 20 בלבד, לאחר שנפל הערב מצוק בגובה 30 מטר, ובמשך שעות נמנע מכוחות ההצלה להגיע אליו ולהגיש לו עזרה. אחד מהנוכחים במקום סיפר כי "חבריו של הפצוע חרפו נפשם בכדי לרדת אליו ולבצע בו פעולות החייאה במשך שלוש שעות עד להגעת כוחות ההצלה", אולם לאחר שהגיעו אליו לא נותר לכוחות אלא לקבוע את מותו

זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אא

לאחר שעות בהן נמנע מכוחות ההצלה להגיע אליו, הערב (שני) נקבע מותו של ירחמיאל ישעיהו ברכר, תלמיד ישיבה חרדי כבן 20, לאחר שנפל הערב מצוק בגובה של כ-30 מטרים בנחל סמאר שבמדבר יהודה. חבריו, שסיכנו עצמם בניסיון להגיש לו עזרה, נקלעו גם לאזור ללא גישה, וחולצו בשעות אלה בידי יחידת החילוץ המשטרתית ויחידת 669 של חיל האוויר.

אחד מהנוכחים במקום סיפר כי "חבריו של הפצוע חרפו נפשם בכדי לרדת אליו ולבצע בו פעולות החייאה במשך שלוש שעות עד להגעת כוחות ההצלה", אולם לאחר שהגיעו אליו לא נותר לכוחות אלא לקבוע את מותו. ההרוג הינו תלמיד ישיבת מיר בירושלים, בן למשפחה ברוכת ילדים הנמנית על חסידות אלכסנדר, ומתגוררת בשכונת רמות פולין בירושלים.

ככל הידוע, המטייל היה חלק מקבוצה שכללה את חבריו שעשתה סנפלינג באזור מצוקי דרגות, כאשר מסיבה שאיננה ברורה הוא נפל אל תוך הנחל מגובה רב.

מבצע החילוץ

מדוברות המשטרה נמסר כי בתום פעילות מורכבת של מתנדבי יחידת חילוץ מגילות ועין גדי, בסיוע מסוק של חיל האוויר, חברו הכוחות למטייל שנפל וצוות רפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום. בהודעה נאמר כי שלושה מטיילים שנפצעו באורח קל מחולצים כעת באמצעות חבלים ואלונקות ומקבלים טיפול רפואי בשטח.

מתן מוראד, מפקד יחידת חילוץ מגילות של המשטרה, אמר: "אנשי יחידת החילוץ מגילות של משטרת ש"י יחד עם יחידת חילוץ עין גדי ועם צוות של 669 שהעביר אותם למסוק חיל האוויר, אנחנו כרגע עובדים בערוץ נחל ליד א-סמרא בטיפול של אירוע מורכב של בחור שנפל מגובה בטיול. כרגע אנחנו גולשים למטה לטפל בפצוע ובחבר'ה שיחד איתו, נעדכן בהמשך, מצפה לנו עוד לילה ארוך".

מוקדם יותר מסרו במשטרה כי "בשעות אלו עוסקים כוחות משטרה, מתנדבי יחידת חילוץ מגילות של המשטרה ומסוק של חיל האוויר באיתור קבוצת מטיילים - ומטייל שעל פי הדיווח נפל ככל הנראה מגובה של כ-30 מטר בנחל סמאר".

תגיות:תלמידי ישיבהמדבר יהודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה